![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een voorbeeld van een post van u op dit forum waar ge opkomt voor vrouwenrechten? Ik zie u nochtans op de tettendraad en andere vrouwonvriendelijke draden neerbuigende commentaren geven over vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek me 1 bewijs waar ik gemeend en niet voor de grap vrouwen denigreerde. 1 Behalve islamitische vrouwen, maar je weet wat die van mij mogen, net als islamitische mannen. Daar heb ik niet het minste respect voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je liegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Maar komt erna niet u zelf bestoefen als een voorvechter voor vrouwenrechten. Uw commentaar over mathilde was nu niet echt respectvol, maar wacht, ongetwijfeld gaat ge reageren met 'jamaar! dat was maar om te lachen!' moslima's uitlachen is zinloos, zij zijn net de eerste slachtoffers van de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ik bedoel dat:
1. alle klimaatontkenners op dit forum en in het algemeen, zijn zonder uitzondering extreem rechts 2. Veel extreem rechtse personen (de meest veronderstel ik) ontkennen de klimaatopwarming niet. Ik wacht nog altijd op een antwoord van mijn vraag in post #77 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Als ik hier commentaar geef over extreem links (wat ik geregeld doe), gaat ge dan ook reageren met u zelf als tegenvoorbeeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Wat is dan de oorzaak van de opwarming? Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 oktober 2018 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Gij maakt hier op dit forum constant beweringen over 'links', allemaal veralgemenend en negatief! ALLEMAAL! Ik vind dat trouwens straf want ge--in sommige andere draden (oa over onderwijs) zijn uw opvattingen duidelijk links. Maar als ik iets over extreem rechts heb (waarom voelt gij u eigenlijk aangesproken?) , dan eist gij een voorbeeld van personen die extreem rechts zijn. Ik haal die uit dezelfde bron als gij uw mensen haalt die links zijn! Begrepen? Het feit dat ge weigert te antwoorden op de vraag over de opwarming van de aarde is typisch! Het bevestigt trouwens mijn stelling: Extreem recht is ongeinteresseerd in milieu, vrouwenrechten en homorechten ... tenzij moslims ze schenden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus niet links van rechts, want dat zou centrum zijn. Nog simpeler kan ik het niet uitleggen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 6 oktober 2018 om 09:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak het voor even heel duidelijk. Onbeantwoord blijft tot op heden: - Wie of wat is "extreem-rechts"? - Welke bron(nen) hebt u gebruikt om te weten te komen wat dat "extreem-rechts" dan wel denkt over dierenwelzijn? U komt trouwens nu af met het 70-puntenprogramma, maar naar welk punt wilt u eigenlijk verwijzen? Ook hier: geen info. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik maak van alles mijn versie, gij maakt uw versie. Zo zit de wereld in mekaar. Dan is dat ook uw handelsmerk, want u hebt ook geen bron gegeven waar u 'links' vandaan haalt. [/quote] Opletten! Het gaat over UW bron van links. Dit is een uitspraak van u in de Pano draad: Weer eens vallen de echte maskers af: de onverdraagzaamheid en oneerlijkheid van links. Welk links bedoelt u? Vallen de maskers af van ALLE linkse mensen op deze planeet? Of van alle Vlaamse linkse mensen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niets over vrouwenrechten, homorechten en milieu. Net het feit dat de NVA opvallend bezorgd is om milieu (en vrouwenrechten en homorechten), is zo opvallend dat het VB het niet is. Daarom dat gij een VB kiezer zijt, alhoewel de NVA beter bij u zou passen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 oktober 2018 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |