![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu beginnen ze het toch echt wel bruin te bakken !!
![]() ![]() Nog maar eens een bewijs dat de islam haaks staat op onze waarden en normen. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...over~a62669a2/ Laatst gewijzigd door daiwa : 26 september 2018 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nu er blijkbaar niet meer onverdoofd wordt geslacht heeft Gaia wel afgedaan. Maar Michel wil blijkbaar nog steeds (geld) scoren op kap van de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn ten minste consequent en dat siert hen.
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 26 september 2018 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bestaan van Gaia hangt daar echt niet van af. Het is nu eenmaal een vereniging die zich inzit voor dierenwelzijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het was misschien een blonde schaap met blauwe ogen?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaia is steeds erg consequent ( soms zelfs tot het absurde toe in de daartoe behorende tijdsgeest ) gebleven wat betreft dierenwelzijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 september 2018 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ooh nein you didn't...
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach me letterlijk kreupel
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geiten hun mening over het probleem dan maar ...
Ze hadden sympathie voor de schapen. Het was wel moeilijk te ontcijferen maar toch.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle moslims gaan nu naar de hel door de schuld van Gaia, omdat ze geen onverdoofd geslacht schaap kunnen opeten. Als dat nog geen racisme is....
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Hoe da' sommige problemen proberen te verzinnen om andere problemen te veroorzaken , waarom en waarvoor , ongelooflijk !! Vreemde wezens in elk geval !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stemt mij tevreden dat mijn Gaia-lidgeld goed besteed wordt.
![]()