![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat de scène niet shockerend is en dat die 8 kinderen niet getekend zijn voor het leven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan beter een portie Horror Show voor de kindjes. https://www.youtube.com/watch?v=AR6wKRWFOoE https://www.youtube.com/watch?v=ZCZDWZFtyWY Laatst gewijzigd door zonbron : 29 september 2018 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gespeelde verontwaardiging.Computerspelletjes waar om de 10 seconden iemand aan flarden wordt geschoten is OK voor de kinderen maar 2 blote mensen is een schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb je Carmageddon nog. Het spel op zich is best goed maar men had de figuurtjes die je omver moet rijden een andere gedaante moeten geven, iets wat niet bestaat. Bij het maken van die spellen/films gaat men natuurlijk uit van het standpunt: 'Niemand moet dat gaan nadoen wat zich daar in afspeeld' Echte gamers weten daar wel raad mee maar er zijn er ook die ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die kinderen na de voorstelling de dagen daarna terug naar school gaan kan u zich de gesprekken op de speelplaats al een beetje inbeelden?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In elk geval, ik begrijp dat gewone heteroseksuele seks iets banaal is voor volwassenen maar het is nog steeds niets voor ongeslachtsrijpe kinderen. Dit is geen kunst maar kindermishandeling. Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 september 2018 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft mogen ze het NTG platbranden, met die Rau er in. Decadentie ten top, op de kap van kinderen nota bene. Onder de noemer 't is kunst is het volgende een pedofiel die een kind van 6 life verkracht op de scene? Sluit dat boeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Zelf zou ik niet geneigd zijn om met kleine kinderen naar zo'n voorstelling te gaan kijken.
Tegelijkertijd besef ik dat deze terughoudendheid een resultaat is van (mis) vorming in eigen kindertijd (sex was min of meer taboe, een oorlogsfilm waar mensen mekaar aan flarden schoten kon wel, maar een blote borst was iets waar ik blijkbaar best voor afgeschermd werd). Die manier van opgroeien zet je niet zomaar even opzij. Het is duidelijk dat ik niet alleen die sturing ondergaan heb. Bij sommigen komt het schuim van woede bijna tot in de mondhoeken heb ik de indruk. Niet direct hun fout natuurlijk, opvoeding, het is me wat. Nu even de zaken beetje los van emotionaliteit proberen te overschouwen. Als ik even twijfel wat de goede koers is, kijk ik wel eens hoe het er in de natuur aan toe gaat (niet om blindelings te volgen, maar toch wel een beetje als leidraad, waar als het even kan verbeteringen mogen aangebracht worden, en dan bedoel ik wel degelijk verbeteringen). Zijn er veel diersoorten die schaamte hebben mbt sexualiteit? Zijn er koeien, paarden, vogels, konijnen, ... die zich gaan inhouden omdat er een ander (soortgenoot, of niet soortgenoot, jong of oud) zit te kijken terwijl ze bezig zijn? Zijn er diersoorten die flauwvallen van ontzetting of woede bij het zien van een vrijend/sexend koppel? Ik denk het niet. Zou het kunnen dat we (mensen) sterker gebrainwashed zijn dan we durven vermoeden/erkennen. Is het niet goed dat we ons af en toe afvragen waaruit bepaalde waardeoordelen ontspruiten? Rationeel bekeken, wat zou het negatieve gevolg kunnen zijn mochten kinderen wel getuige zijn van een koppel dat aan het sexen gaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben onze eigen beslissingsoordeel en alles roept de verontwaardiging op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke achterlijke oen zou nu nog durven denken dat kindjes dat niet opzoeken?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |