![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeneen. Dat zijn geen hypocrieten hoor. En vliegen doen ze ook niet :rfol:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna List is supergelukkig dat hij de redder van het menselijke ras mag zijn, laat hem toch genieten van die rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toppie. Je gaat daar geen spijt van hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ik kan beginnen met een waslijn in de kelder te trekken. Muffe geur die er in kruipt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe altijd Bosch maar Miele is uiteraard ook ok. En een wasdrogers is toch altijd een compromis, dus liever niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn heksie perfeksie droogt de was meestal op een droogrekje in de veranda, maar uitzonderlijk toch ook wel eens met de droogkas.
Wellicht binnenkort, na verhuis naar een appartement, zal de verhouding een beetje wijzigen richting droogkas. En jullie denken toch niet dat ik het haar niet gun om een droogkas te hebben, zelfs maar voor beperkt gebruik? Laat het duidelijk zijn, ik ben hier de baas in huis. Als ik zeg dat ze een droogkas krijgt, dan krijgt ze er een. En een vaatwasmachine ook. Die hebben we gekocht toen ze eens met haar arm in de gips zat, en dus niet kon afwassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat haar of uw keuze ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 oktober 2018 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als plaats geen probleem vormt is apart misschien net iets beter.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2018 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k laat die droogkast gewoon in de garage haar warme lucht uitblazen.
![]() Niks verloren. De filter houdt het stof voldoende tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het goed weer hangt dat bij ons buiten aan zo een vierkant rek met ik weet niet hoeveel waslijnen daar op.
Met een beetje zon gaat dat snel. Als het regent of koud is dan in de droogkast.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2018 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Bs 25 jaar lang ook de was van een gezin van vier gedaan op vier lijntjes in de inpandige garage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet drogen zou betekenen dat die electriciteit ipv in de droger, in het strijkijzer verdwijnt er is maar één mogelijke conclusie: een échte groene wast zich niet. Nooit.
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hemden moet je altijd strijken. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 oktober 2018 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw strijkt toch veel dikwijls. Ik denk dat je mis bent.
![]() |