![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Zij zijn niet politiek en hun acties zijn niet politiek. Ze zijn enkel gericht op de klimaatpolitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig mijn zoon niet!
Die heeft morgen vastenvoettocht ten voordele van Broederlijk Delen ![]()
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pleiten voor ander of hetzelfde beleid, alles is politiek dan. Behalve onverschillig zijn en nergens voor pleiten. Of is dat ook politiek by omission? Zulke benadering/definitie/betekenisgeving heeft geen zin, zegt niets meer. Behalve opzettelijk verwarring scheppen en verkeerd voorstellen alsof het zou geïnspireerd en gedreven zijn door een specifieke politieke richting. . Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2019 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() conclusie : de echte rebel op school, die eist les op donderdag.
This must be Belgium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Misschien kunnen de klimaatspijbelaars spijbelen op de verplichte klimaatmarsen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mars word niet verplicht, maar als ze brossen voor de mars moeten ze wel ook op die mars zijn.
Anders is het gewoon brossen. Die kleine gasten zijn ook niet van gisteren immers. ![]()
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uiteraard is aanwezigheid verplicht op schoolsactiviteiten. op school blijven en les eisen is nu het nieuwe brossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daaraan zie je dat al die zogenaamde "lessen" feitelijk grotendeels cinema was.
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biologisch gekweekt dan wel he.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Briljante zet van Crevits.
Volledig meegaan in dat klimaatmars gedoe, zeker wanneer het gebeurt door partijen die al jarenlang verantwoordelijk zijn voor het beleid, is de ideale manier om deze golf te doorbreken. Geen slechtere reclame voor klimaatmarsen dan beleidspolitici die dit toejuichen en er zelfs geen graten in zien dat scholen hun kinderen gaan verplichten mee te doen. Door zulke verplichte deelnames blijft er al helemaal niets meer over van de ogenschijnlijk 'spontane' beweging. Zeer slecht nieuws voor GROEN dit. Mensen gaan gedegouteerd geraken van heel dat klimaatmars gedoe. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 maart 2019 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben dus al een eerste "politieke maatregel" binnen: vanaf nu een halve dag per week verplicht school-manifesteren ! ![]() Dat Macron daar niet aan gedacht heeft, van ook een geel hesje aan te doen, en een of ander monument in Parijs kapot gaan te kloppen met wat oproerpolitie die hem de sloophamer aanreikt ... ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 14 maart 2019 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verplicht spijbelen is niet behulpzaam. Het is natuurlijk een recuperatie poging. Hopelijk beperkt tot enkel scholen. Als het algemeen moest worden kunnen ze beter spijbelen op verplichte spijbeldagen en op andere dagen gaan spijbelen ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2019 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mss zelfs klimaatlessen over technologische ontwikkelingen etc bvb over de ontwikkeling Carbon Capture and Storage en de zogenaamde 'koolstofboerderijen'. Laatst gewijzigd door Anna List : 14 maart 2019 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Of Putin die wat mee obsceniteiten gaat verkopen met die grieten van Pussy Riot in 1 of andere kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |