![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het bewijs dat Hitler op d�*t punt ongelijk had. Hij had wel gelijk toen hij zei dat "de massa slechts zo verstandig is als zijn minst intellectuele leden" en dat dit dus dé reden is waarom je de meest simplistische leugens moet gebruiken om die idioten wijs te maken dat je gelijk hebt : altijd wel iemand die erin trapt. Vraagje voor U : geef mij eens een land dat géén multiculturele samenleving is?
Laatst gewijzigd door Jolle : 26 november 2004 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Het heeft wel degelijk met opportunisme te maken, Obiwan. Je stelt immers zelf dat Blair, Bush & co alleen maar goed zijn om stemmen op te leveren voor het VB. Of versta jij onder opportunisme iets anders? Zo ja, neem dan eens een woordenboek of encyclopedie... Citaat:
Neemt niet weg dat Godfried kardinaal Daneels het nodig achtte zich openlijk te distanciëren van de uitspraken van zijn confrater, door te stellen dat het standpunt van kardinaal Joos "niet het standpunt was van de Kerk". Die reactie vanwege Daneels toonde aan dat hij toch zwaar tilde aan Joos' boude uitspraken, en dat hij vreesde dat vele gelovigen zich gecompromitteerd zouden voelen. Als een verstandig man als Daneels dat gevaar zag, dan vermoed ik dat hij net zo min als ik van oordeel was dat Joos "de waarden van de Europese volkskultuur (sic)" predikte. (Welke zijn dat trouwens, die "waarden "? Hebben wij, Europeanen, daar misschien een monopolie op?) Citaat:
Ik geef toe dat de Britten nog iets méér dan wij, aan "kolonialitis" lijden, en dat bij hen het heimweegevoel naar een wereldrijk nog iets sterker leeft. Als we ze daarvoor al buiten Europa moeten houden, wat moeten we dan aan met de Fransen die dan misschien hun kans schoon zien om hun taal tot dé sterkste voertaal van Europa te maken? Okee, geen probleem, dan smijten we die Fransen toch ook buiten, zeker. En wie gaan we daarna buitensmijten? De Italianen met hun ambetant macho-gedrag? De Spanjaarden... de Denen... ? Ja, zoek zelf maar redenen hoor. Je bent er beter in dan ik. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NAVO ?? Het Warschaupact zeker ! Na de val van de muur is Polen inderdaad toegetreden tot de NAVO ? Maar vonden daar dan nog Pogroms plaats ??? Misschien alleen nog in uw stalinistische fantasie, uit heimwee toen Polen nog deel uitmaakte van het communistische oostblok ? Alleszins zijn Polen en de Baltische staten nu geen antisemitische landen. Polen zit nu in de NAVO en volgt blindelings de zionistische buitenlandse politiek van Bush. Door hun gedrag verzwakken ze de Europese unie, net als GB. Heeft Polen ook geen troepen gestuurd naar Irak, misschien ?? Zionist Rumsfelt maakte zelfs het onderscheid tussen het oude Europa (het echte Europa natuurlijk) en het nieuwe Europa (zijn zionistische vriendjes, waar hij graag Turkije zou laten bijkomen) ! Hierin liet Rumsfelt al een glimp zien van zijn verborgen agenda, die hij op termijn zal uitvoeren --> het ontbinden en overheersen van Europa ! (zie post radicaal) Dus Polen en andere Oost-Europese landen zijn vandaag zeker niet anti-semitisch, maar zelfs zionistisch en vormen onrechtstreeks een gevaar voor onze Europese volkscultuur net als de moslims ! Laatst gewijzigd door obiwan : 26 november 2004 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() "Je kan moeilijk tegelijkertijd vlaams en europees nationalist zijn, zonder schizofreen te zijn.."
Nooit gehoord van de slogan: "Dietsland Europa !" binnen de Vlaamse beweging ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik vindt er in de Baltische staten een antirussische (niet anticommunistische) heksenjacht plaats) niet zeer fraai, dat "nieuwe Europa" Dat de US-politiek anti EU is wéét ik, maar véél meer om economische redenen dan om "zionisten" te plezieren... Elke verkochte Airbus is een Boeing minder etc...De EU is gewoon te machtig naar US-wensen... niets met "zionisme" te maken, alles met $$$$$ Wat dacht je dan dat de bedoeling van de Yoegoslavische en Iraakse oorlogen was??? Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2004 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zou Philip Dewinter ook voor "de Joden" werken??? ![]() Zit er geen onder je bed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() [font=Tahoma][size=2]
Citaat:
Op dit ogenblik vindt er in de Baltische staten een antirussische (niet anticommunistische) heksenjacht plaats) niet zeer fraai, dat "nieuwe Europa" Dat de US-politiek anti EU is wéét ik, maar véél meer om economische redenen dan om "zionisten" te plezieren... Elke verkochte Airbus is een Boeing minder etc...De EU is gewoon te machtig naar US-wensen... niets met "zionisme" te maken, alles met $$$$$ Wat dacht je dan dat de bedoeling van de Yoegoslavische en Iraakse oorlogen was??? [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ik kan zelf ook wel nadenken hoor, ik hoef niet alles op de letter te volgen wat FDW denkt. Integenstelling tot bij de SPa waar de leden braindead gemaakt worden en alles op de letter moeten volgen wat Grote Leider Steve Stevaert zegt (kijk maar naar heel de historie rond minister Vandenbroucke). Ik vind trouwens ook dat FDW wat teveel Joodse en zionistische vriendschap zoekt, we moeten hiermee toch een beetje oppassen. Een matiging lijkt meer aangewezen. Ik zeg ook nogmaals dat de meningen rond de zionistische buitenlandse politiek van Bush binnen het VB verdeeld zijn. Dit kan je trouwens terugvinden op je favoriete website Blok Watch. Daarin lees ik dat Marijke Dillen, een heel belangrijke figuur binnen het VB, Bush zijn buitenlandse politiek ook niet kan appreciëren, net als Marie-rose Morel, Joris van Hauthem en Jurgen Verstrepen, die ook geen voorstander zijn van zionist Bush. Ik zou zeggen dat de Dietsland Europa gedachte misschien wat bevroren is, maar zeker niet begraven ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het Zwartblok in handen van de Joden!! (tenzij je zélf Jood bent, ik heb hun zelfironie steeds weten te appreciërenen ik ken ze goed, geloof me maar, De Frommer, de Ashkenazis, de Sefardim, de geformeerden en de anderen ! (enkel met de fundamentalisten van Mea Shearim kon ik het niet zo goed mee vinden: niet het soort fanatisme dat ik appreciëer) Waarom Marijke Dillen antisemietisch denkt?? Familietraditie misschien?? [font=Tahoma][size=2]"de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt" Karel Dillen (VB) [/size][/font] Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2004 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite Hitlers grootste vrees is waarheid geworden, de wereld werd na WO II gedomineerd door communisten en zionisten en nu door de zionisten... en de moslimfundamentalisten. Waar ik natuurlijk Hitlers massamoorden niet wil goedkeuren ![]() Laatst gewijzigd door obiwan : 26 november 2004 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2004 om 22:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obiwan, ik zou je willen bedanken. Nog nooit zoveel gelachen als bij het lezen van jouw berichten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jouw tirades over rechts, de "goede" bij rechts, de "slechte" bij rechts, Bush, Rumsfeld, zionisten, etc... zijn echtig waar humor van de hoogste plank. Gewoon prachtig! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 26 november 2004 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Antoon,
Je moet er niet mee lachen, die jongen kan daar ook niets aan doen, vrees ik ![]() Iets tijdens de zwangerschap van zijn ma, of misschien forceps gebruikt bij de geboorte, of een erfelijke factor? Niets om mee te spotten! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Het Jodendom heeft in Amerika een enorme macht opgebouwd. Heel de grootfinancie, heel de beeldvorming is in Joodse handen. De campagne van zowel Republikeinen als Democraten werd met Joods geld gefinancierd. Overloop maar eens de contributielijsten. En ZELDEN zal het Jodendom de leiding openlijk op zich nemen, maar achter de schermen houdt het de touwtjes stevig in handen. Via zogenaamde "think tanks" adviseren ze de hoogste leiding en laten ze hun invloed gelden.
En ik overdrijf niet ! Wie het niet gelooft moge het nagaan en zal elk woord dat ik schreef als waarheid bevinden. En overigens, de Joden zeggen het zelf : "Every time we do something you tell me America will do this and will do that ... I want to tell you something very clear : don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." (Sharon, 3 okt. 2001, Israel Radio) Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 november 2004 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |