![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je in je leven nog meemaken?
Hangt er volgens mij ook een beetje van af aan wat je de vraagstelling wil koppelen? Moet dat iets met liefde te maken hebben? Moet dat een reisje zijn naar ... ? Moet dat veel geld zijn? Moet dat: "Ik wil liever leven in een andere wereld dan die van op huidig ogenblik?" p.s. Vroeger was ik nooit fan van de opmerking: "Het zal mijn tijd wel duren" Dat heeft te maken met de huidige tijden waar wij met zen allen in leven die niet echt een mooi beeld zijn en de nog met rasse schreden afkomende miserie die we nog te verwachten hebben. In tegenwoordige tijden ben ik daar groot fan van geworden van die opmerking. Een tijd geleden vroeg ik dat eens aan iemand die nogal goed thuis is in psychologie/psychiatrie en die persoon wist mij te vertellen dat we er nog middenin gaan zitten in de miserie. Dan rijst de vraag: wil ik dat allemaal nog wel meemaken, ik heb al genoeg gezien in mijn leven. ![]() U weet beste forumleden & lezers dat ik een groot fan ben van Nostradamus. Nihilisme & negativisme zijn ook enkele van mijn kenmerken en dan vergat ik mijn alter ego, die Sarcasmus, nog bijna. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 april 2019 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens u van harte nog veel levensvreugde, laat dat dan ook iets zijn dat ik nog zou willen meemaken.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw die niet zaagt over onnozelheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onmogelijke verlangen is nu wel niet echt aan te raden.
Het moet haalbaar blijven hé. ![]()
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen hoe het kwam dat jij zoveel was vermagerd? Was dat door ziekte, of omgekeerd? Of speciale levensstijl zoals bv vegan of iets anders?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 april 2019 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, om dan toch een positieve noot te brengen nog. Een jaar of 2-3 terug kreeg ik te horen dat ik nog 6 maanden ongeveer zou leven.
Die zijn al gepasseerd en ben er nog. ![]() Et Dieu merci (hebdem Anna?) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had jij niet begrepen dat ik het niet aan u vroeg?
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o_0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, sorry. Toen ik de vraag van Mambo las, schoot mijn gemoed even vol en heb ik dat van mij afgeschreven. Ik loop daar normaal niet mee te koop. 't Is te zeggen, ik wil geen medelijden en ik gebruik mijn toestand ook niet.
Dus aub, ok, het is misschien schrikken als je dat leest. Maar weet ge, in den tijd toen het hier verscheen dat Jazeker zelfmoord gepleegd had. Iedereen was daar serieus van aangedaan. Bijna niemand wist hoe hij eraan toe was. Ik wel. Ik heb urenlang, dagen, weken, maanden met hem gepraat. Ik heb daaruit geleerd, gezien mijn eigen situatie nu, dat je zo'n dingen allemaal niet moet verzwijgen, dat je het echt wel kan vertellen. Lost het iets op? Nope, nope en nog eens nope. Maar idd, het lucht wel op. ![]() Enige dat ik geleerd heb dankzij hem, is dat je alles moet relativeren. Sommige zaken overstijgen het links-rechts debat. En of ge mij nu kunt verdragen of niet. Ik geef daar niet om. Ik zal altijd mezelf blijven en onnozel doen. Het leven is al serieus genoeg. Kunde da ni verdragen? PECH!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 april 2019 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hele dikke knuffel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jaar geleden was ik ook afgeschreven, mager en zwak. Nu een jaar later ben ik terug wat te dik, zeker niet zwak en niet langer meer afgeschreven....voorlopig toch nog niet. Vandaar dat ik soms wat lastige vragen stel die anderen niet begrijpen uiteraard.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 april 2019 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik dacht dat die aan een hartstilstand gestorven was ?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |