![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is typisch voor de moderne feministische wijven van vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans praat ze gewoon de don na.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De witte ridders komen het alweer goed praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() ![]()
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Omhooggepoept op de lijst. Just gelijk Van Bosuyt, daar doen sappige verhalen de ronde over binnen N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Peel is hier toch niet echt duidelijk in: de reden ontbreekt waarom ze schijnbaar bepaalde stemmen niet wil hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerzaamheid van de burger wordt afgetoetst aan de mate waarin die burger de wet naleeft. Aan u om aan te tonen waar het misliep bij Karel Dillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'Karim' in het Arabisch betekent de 'edelmoedige' en is een van de 99 namen waarmee Allah geduid wordt. Dat is Panda allemaal worst, als insectoloog focust hij steeds op de voedingsbodem van die klasse van de gelede dieren. Het zijn door tracheeën ademende dieren, welker lichaam in drie afdelingen (kop, borststuk en achterlijf) is verdeeld, en die drie paar poten en meestal vleugels hebben. Als Ronsense Panda is dat een niet te bereiken ideaal. Vandaar zijn frustatie.
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och die keuze is gemaakt op zicht. Vrouwen kiezen zo. Ze moeten groot van gestalte zijn en vooral een lange piemel hebben. Dus de pygmeeën mogen in het VB blijven. Ze moeten dus de minimum gestalte hebben van de waffen SS en men moet er elite-volk kunnen mee kweken. Dus ik ben er weeral niet bij. Ik denk dus dat ik ga stemmen voor de trollen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 11 mei 2019 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=fcal;9011851]Panda is blijkbaar een entomoloog of insectenkundige. Zijn specialiteit is de scarabee of de heilige mestkever van de Oude Egyptenaren. Wie mest denkt, zegt alras 'stront'.
'Karim' in het Arabisch betekent de 'edelmoedige' en is een van de 99 namen waarmee Allah geduid wordt. Dat is Panda allemaal worst, als insectoloog focust hij steeds op de voedingsbodem van die klasse van de gelede dieren. Het zijn door tracheeën ademende dieren, welker lichaam in drie afdelingen (kop, borststuk en achterlijf) is verdeeld, en die drie paar poten en meestal vleugels hebben. Als Ronsense Panda is dat een niet te bereiken ideaal. Vandaar zijn frustatie.[/QUOTE Overwegende zijn deskundigheid zou ik graag zien dat hij eens een studie maakte over strontvliegen. Daar heb ik meer miserie mee. Die kunnen mij zelfs niet met rust laten op de WC. Als er iets te halen valt komen mestkevers toch te laat. Van een serieuze olifantenworst kunnen ze soms een bolletje meeparten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Juist dat vind ik erg interessant. Een maatschappelijk uitgesproken rechts-conservatief programma en een ietwat links economisch programma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Volledig mee akkoord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is dat interessant voor het het vb gepeupel, kunnen uitsluiten wie ze willen om zelf maximaal te kunnen graaien, daar komt al het eigen graaiers volk eerst op neer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "eigen dop eerst"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook. Nu zijn ze bezig met de kaders vol te zetten met al dan niet echt slimme wijven. Dat belooft voor de volgende generatie. Dezen die nu aan de bak zijn geraakt met hun benen open zullen het misschien in de toekomst moeilijker krijgen. Nu vieren ze nog feest met stupiede uitspraken te doen die vooral veel schade toebrengen aan hun partijen. ![]() Mijn vader zei vroeger steeds dat de drie G's de wereld regeerden. De sugar-daddy's die nu nog met hun geld hun kwakje deponeren hebben ze binnen kort ook niet meer nodig. Spijtig voor die bronstige stieren die nu al in Brussel met reclameborden rond reden. Ik wacht gewoon op de generatie echt slimme vrouwen. Waarschijnlijk zal ik het niet meer mee maken. Maar de mannen hebben bewezen dat ze het niet kunnen. ![]() |
![]() |
![]() |