![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk eerder dat jij beseft dat het thema confederalisme op tafel leggen gewoon als reactie heeft dat n-va niet langer in een federale coalitie kan komen en dat er desnoods terug een federale regering zonder meerderheid aan vlaamse kant komt.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prima.
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#85 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 mei 2019 om 13:05. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
FDW en zijn volgelingen zijn het steeds die stokken in de wielen komen steken. Op dat gebied is Tom Van Grieken al heel duidelijk geweest. Hij wil komaf maken met al de linken naar het neo nasizme en al de andere rotzooi die daar bij thuis hoort. Maar het ziet diep in het VB en ze hebben op dat gebeid wel nog een lange weg af te leggen. Bovenstaande is ook eens ter sprake gekomen in een intervieuw met Tom, maar dat is wel al een tijdje geleden. Dries, een goede vriende van FDW staat trouwens ook niet achter Tom. FDW & Drieske, die delen het zelfde verwerpelijk gedachtengoed. De achterkant van Schild & Vriend die niemand mag zien natuurlijk, maar waarvan wel al een deeltje aan het licht gekomen is.
|
|
|
|
#87 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Van Grieken heeft Dries zelf lijsttrekker gemaakt in Vlaams-Brabant dus waarop baseer jij jou dat Dries niet achter Tom zou staan? |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Minister-President
|
Ik weet niet hoe lang Filip zijn carrière zal rekken, maar alleen Herman De Croo is forever. Time will tell.
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Geen EU-Land? Geen lid van de NAVO. Geen EURO als betaalmiddel? In het verleden geen munt gekoppeld aan de Belgische Frank? Geen rijkdom verworven door middel van zawrt geld uit de buurlanden? Vlaanderen zonder EU en Navo. Dat betekent dat de EU buitengrens op 2km vna mijn woning komt te liggen. Dat betekent dat onze regio nog meer de speeltuin van zware (drugs-) criminelen zal worden. Maar dat snapt gij niet. Want dan moet ge verder kijken dan uw neus lang is. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
Moet ge weer proberen af te dwalen met leugens om de aandacht af te leiden van het feit dat ik u figuurlijk in uw hemd gezet heb?
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
Jongen toch. Leer toch eens eindelijk lezen. Neem uw fantasie niet voor werkelijkheid. Leg anderen geen woorden in de mond die ze nooit uitgesproken (of geschreven) hebben.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U fulmineerde tegen die "Ollander" die de naam "Limburg" gaf aan een gebied dat voor die tijd een heel andere naam droeg. Uw eigen woorden.
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook na wat er gebeurd is met het bezoek van FDW aan zijn Griekse vriendjes ? https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...al-778575.html Toen zijn er in het VB een paar koppen gerold, maar FDW, dé hoofdpersoon, daar is men 'moeten' afblijven. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161122_02584624 Dat Tom en Dries elkaar niet kunnen luchten is niet nieuw denk ik. In Humo kan je daar een paar artikeltjes van terugvinden. Verder is het feit dat Dries nu lijsttrekker is van het VB nu ook niet écht een goede zaak voor het VB. Ook hier op dit forum hoor ik VB leden hun ongenoegen uiten over Dries. Enne, Dries heeft geen partijkaart van het VB en toch kan hij de lijst gaan trekken ? Rare situatie....
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er compassie mee en heb mijn goed hart nog eens getoond.
Alleen God kan hem nog redden. https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=41913
|
|
|
#100 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dewinter was in 2018 nog altijd de 2de populairste politicus in Antwerpen en is nu de grote uitdager van Bart De Wever in de provincie Antwerpen volgens de peiling van GVA. Dat toont aan dat zijn rol nog lang niet uitgespeeld is. Van Grieken heeft misschien een andere stijl maar je kan gerust verschillende stijlen binnen één partij combineren. Citaat:
Op Van Grieken zijn facebook heb ik hem al vaak gespot met Dries bij 'Tom op toer' dus ook deze roddels zijn opnieuw niet geloofwaardig. Citaat:
Of VB een goede zaak heeft gedaan met Dries Van Langenhove binnen te halen, zullen we op 26 mei weten. Laatst gewijzigd door Drukazz : 14 mei 2019 om 01:43. |
|||
|
|
|