![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is religieuze praat, doodgewoon omdat het niet in vraag zou mogen gesteld worden. Omdat het dogmatisch is, en dat iedereen die een redenering naar voren schuift die het in vraag stelt, als een ketter beschouwd wordt. De voornaamste reden waarom het uiteraard religieuze praat is, is omdat het fundamenteel ingaat tegen alles wat we weten over het leven. Natuurlijk is het wel zo dat het ook een goeie kant heeft: de UVRM beperkt een beetje de macht van onze voornaamste vijand: de staat. Maar hij beperkt nog meer onze macht als burger. Simpel gesteld: de UVRM is de beste manier om zijn aanhangers het onderspit laten te delven. Ga de UVRM toepassen op gelijk welke succesvolle diersoort in het verleden, en het is nogal duidelijk dat zij er binnen de kortste keren aan gaat. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2019 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik van het evrm samen als:
iedere mens verdient respect en een eerlijke behandeling. Al de rest is uitvoering van dat principe. Achter het principe sta ik voor de volle 100 procent. Achter de uitvoeringen, iets minder. Die moeten bijgeschaafd worden tot een intelligentere vorm er van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Begrijpend lezen was ook uw sterkste vak niet in de lagere school.De vraag was wat het voornaamste punt was om op het VB te stemmen.Is uw conclusie nu ook dat 56% van de VB stemmers het huidige migratiebeleid steunt?
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, aangezien het fundamentele doel van ieder individu is om de anderen minder goed laten te (over)leven, is een algemeen principe dat we "elkaar moeten respecteren in onze eigen drang tot beter overleven" totaal idioot he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
etc...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vb. de gevolgtrekking dat het gelijkheidbeginsel met zich meebrengt dat iemand hier zonder ooit bijgedragen te hebben, een toelage krijgt die hoger is dan het pensioen van iemand die een gans leven wel bijgedragen heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.nytimes.com/2017/03/20/w...per-theft.html Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 23 juni 2019 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Het gelijkheidsbeginsel garandeert dat iemand die nooit bijgedragen heeft tot ons sociaal-economisch systeem, zoals ambtenaren en steuntrekkers, geen pensioenrechten hebben opgebouwd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten staat dat niet in de verklaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het principe is idioot. Een "recht" is een halve kant van een contract. Als je de "halve kant van een contract" gratis gaat uitdelen, zonder dat daar iets tegenover staat dat evenwaardig is, dan verlies je.
Niemand heeft vanaf de startstreep ergens "rechten" voor niks, die belemmeringen zijn van de vrijheid en handelsmogelijkheden van anderen. Bijvoorbeeld: als ik met mijn bende een zeker territorium begeer, dan zou het toch idioot zijn van "rechten" toe te kennen aan de bewoners ervan. Dat zou ons belemmeren in onze handelsmogelijkheid om dat territorium aan te slaan en te gebruiken voor ons eigen nut. Waarom zouden wij zo onnozel zijn om puur eenzijdig onszelf die dwaze beperking op te leggen ? Welke winst boeken wij daarmee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2019 om 04:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die denkmantel is niet meer nodig, Zipper, op zijn minst sinds Wilders' "minder Marokkanen" speech. Zeg dus gerust wat je denkt, nl. "logische en gezonde afkeer voor bruin mannen".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men doet dat trouwens nu precies met de mensen die men "uitschot" noemt. Men wil die ook extermineren, onderdrukken, uitstoten of opsluiten via legale repressie. De associatie tussen kleur en geloof is natuurlijk causaal idioot, maar kan wel zulke sterke correlatie in de praktijk vormen, dat een amalgaam ontstaat, en het dus om praktische redenen gemakkelijker is om direct alle bruin mannen te viseren, eerder dan de echte doelgroep, vermits de grote overlap in de praktijk. Simpel gezegd: als er een groeiende bende zotten is die wil dat ik elke morgen dwaze liedjes zing, en als ik het zie aankomen dat die bende zotten binnenkort een meerderheid zal halen, en dat dus via democratische wettelijke manier gaat willen opdringen aan mij, is het toch normaal dat ik, voor het zover is, de wetten zo wil laten aanpassen dat ik die op een of andere manier mag elimineren voor het zover is, nee ? Bij de democratische beslissingsprocedure hoort natuurlijk ook het even democratische gevecht om andersdenkenden legaal af te maken he. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2019 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is hetzelfde als de islamitische "logische en gezonde afkeer voor holebi's"
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 juni 2019 om 18:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |