![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op zoek naar een vrouwtje waar knapt u op af. | |||
een vrouw die rookt/drinkt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 45,83% |
een vrouw die drugs gebruikt (joints reken ik daar ook bij) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
een vrouw die kinderen van een andere man heeft |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
een vrouw die een honden of katten heeft |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
een vrouw die vol tattoos/piercings staat/hangt |
![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
een vrouw met veneers ('valse' tanden) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die niet kan koken |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die teveel uitgeeft aan kleding/schoeisel |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw die alleen zichzelf ziet staan |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een 'vrouw' die als man geboren is |
![]() ![]() ![]() |
18 | 75,00% |
een slanke/mollige/te ronde vrouw |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw met te kleine of juist te grote borsten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
een vrouw met te kort of te lang haar (op het hoofd bedoel ik) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
een vrouw die uw muziekkeuze niet kan hebben en de hare opdringt |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een vrouw die als u met iets bezig bent komt zagen om te gaan shoppen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
een vrouw die minstens 3 keer op het jaar op reis wil gaan |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
een vrouw die vooraleer ze met u aanpapt kijkt of u een auto/huis hebt alsook met een een schuine blik naar uw bankrekening toe |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
een vrouw met valse nagels teveel schmink |
![]() ![]() ![]() |
13 | 54,17% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag trouwens in een kerk niet binnen, iets met het wijwatervat dat kuren krijgt dan. ![]() En een opmerking die ik ooit maakte viel ook niet in goede aarde tijdens een mis: "Yo! makker, tis van zuipt en fret alleen daar van voor zeker?" Ja zeg, ik had honger en dorst. ![]() Ik dacht: De hongerigen spijzen, de dorstigen laven ... Als er iemand mij een diamanten ring gaat zien kopen om die daarna aan een vrouwtje haar vinger te schuiven dan mag u van het standpunt uit gaan dat ik helemaal zot geworden ben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juni 2019 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw met tattoos.
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 14 juni 2019 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2019 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa , stress , zelfs niks , maar ik moet van geloof & kerk niks hebben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een met de regelmaat van de klok terugkerende droom die ik heb en waar ik door de hel loop het verwondert mij steeds dat men mij daar in de wandelgangen altijd groet met: Yo! Master ![]() Alle dagen rijstpap is ook niet alles hé. Naast het wijwatervat dat kuren kreeg denk ik dat ik een verkeerde opmerking maakte toen tegen één van mijn maten en er waren mensen die daar echt niet met konden lachen zag ik net iets te laat. Ik zei tegen een maat (net iets te luid denk ik): 't is van zuipt en fret alleen daar vooraan. ![]() Het kleine café (niet aan de haven) was leuker waar we daarna 'binnen gevallen' zijn. (Ik hoop dat mijn tekst een beetje geloofwaardig weet over te komen?)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juni 2019 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze met mij geen bollen wil nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een allochtoonse.
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Materialistische chichiwijven.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als een niet-blanke een blanke afwijst ??
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Nee,ik val op vrouwen met roze tepeltjes en haak af op wijven met een snor.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Of liever het originele spul? ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de reuk van haar muis mij niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zal met vrouwen van uw leeftijd wel eens meer gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN