![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de identiteit van de messentrekkende geestesgestoorde? Moeten we "inteelt" vermoeden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag juist twee jaar geleden ben ik als het ware getorpedeerd geweest door een vrachtwagen die het rood gewoonweg negeerde tijdens zijn koerske met zijn collega trucker die meer dan 200 meter voor hem uitreed én die ook al door het oranje/rood reed volgens zijn verklaring aan de politieagent die bij het ongeval kwam....
Mijn probleem was ik kwam van een zijbaan, battelse steenweg ,alle auto's die voor de verkeerslichten richting willebroek én Mechelen stonden te wachten reden allemaal gewoon door toen zij groen kregen,en ik dus géén enkele getuige zou hebben gehad .... Zodat het ongeval mét het ongevallenformulier werd geregeld... Had ik ook maar één getuige gehad die was blijven staan,dat zou de politie het verslag hebben opgemaakt ,en had die gast er niet zo goed vanaf gekomen zoals nu het geval is geweest... Dat was gewoon een regelrechte moordaanslag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probleem is dat de budgetten voor die batterijen niet voldoende zijn als je 10x per dag dezelfde neer moet tazeren en er zijn er veel zo. En hoe zot is een zot ik had er ooit eens een achter mij omdat ik voor zijn huis (niet de oprit) geparkeerd had, nu dat voelde helemaal niet comfortabel aan hoor.
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat durven ze er tegenwoordig nog niet meer bijschrijven de identiteit van de dader(s) van criminele feiten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Geestesziek of niet, als ge met een mes de politie bestormt dan vraagt ge der wel om he. Al de rest is zever in pakskes.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind nochtans dat geesteszieken die gevaarlijk zijn eraan moeten. Maar het zou niet door de politie alleen moeten gedaan worden: alle burgers zouden het recht moeten hebben om minderwaardige en gevaarlijke medeburgers neer te lappen. Maakt levensruimte vrij, en is goed voor het klimaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gevaarlijke zot minder, daar kunnen we enkel maar blij om zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* die ons niet bevalt * die we niet persoonlijk kennen * die we wel persoonlijk kennen We moeten daarbij wel hopen dat die doelgroepen zich niet zullen verdedigen, anders is de kans niet denkbeeldig dat we zelf evenzeer neergelapt of zelfs geneerlapt worden. Maar ook dat ware geen nadeel voor het klimaat. Mijn wat ruimere vraag bij dat alles is : waarom zouden we het klimaat en dus de planeet trachten te redden als we er allen toch niet meer zullen zijn ? Of zullen we het doen om de insecten de kans te geven om de wereld helemaal over te nemen ? En zal dat dan goed zijn voor het klimaat ? Laatst gewijzigd door Gwylan : 11 juli 2019 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eventjes mijn M134 minigun van de zolder halen, en ik kan dus naar de partij haubtcommandatur van het Vlaams Blok oprukken om daar de klimaatproblematiek aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() OK, eh....ik stel voor dat u allen alvast begint met elkaar uit te moorden. Ik heb nu even geen tijd, maar wees gerust, ik zal er zijn, hoor. Later. Veel later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn schatting met de losse vinger is dat dat aantal ergens wereldwijd rond de 100 miljoen of zo zou moeten liggen. Maw, 99% van de huidige bevolking moet eraan, en dan is er een paradijs voor zij die overblijven. Plaats genoeg, en toch nog een diverse maatschappij genoeg dat alle "kundes" in voldoende aantallen aanwezig zijn. En geen gezever meer over ecologische beperkingen: met 100 keer minder kunnen we allen 10 keer meer erdoor boeren als vandaag, en geen enkel probleem veroorzaken. Bovendien is 100 miljoen ruimschoots voldoende om voldoende boeren, ingenieurs, kunstenaars, verkopers, chauffeurs, en telefoon reparateurs te hebben om een economie laten te functioneren. Ik denk zelfs dat er nog wat marge is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |