![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik woon In West-Vlaanderen op 13 meter boven zeeniveau.Dit jaar zou de zeespiegel maximum 7,2 mm stijgen.Ik kan het nog een tijdje uitzingen.Groot probleem wordt de verzilting van grote oppervlaktes aan landbouwgrond,door te veel op te pompen en te weinig aanvulling(droogte en betongekte) gaat een groot deel hiervan waardeloos worden.
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn gissingen van 35 cm tot 3 meter tegen 2100. Vorig jaar kwam er 3,6 mm bij.
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe lang nog voor Egypte,Ethiopië en Somalië in de clinch gaan voor het Nijlwater?De oorlog in Syrië begon ook na droogte en fel gestegen voedeselprijzen.De rijken wanen zich veilig,maar het kan snel verkeren.
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dat niet in elk draadje zeggen, maar omwille van machines. De Singulariteit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity Mijn gedachtengang staat eigenlijk hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Existe...l_intelligence Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2019 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog beter, ze allemaal daar huisvesten... en dan zelf een schop nemen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2019 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hoort het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rijken die rijk zijn in de juiste "deviezen", natuurlijk.
Rijkdom is een heel variabele notie in het strijdveld. Het is niet noodzakelijk het cijfertje in de computer van een bank. Maar het is natuurlijk waar dat rijken op de bank, die slim genoeg zijn, op tijd rijk kunnen worden in de juiste deviezen. Zo hadden de Joden met veel verkeerde deviezen niet altijd de overwinnaarsrol in de gaskamer, he. (als een geheel wel, natuurlijk, en inderdaad misschien dank zij hun deviezen). Ik zou eerder omgekeerd stellen dat de winnaars rijk zullen zijn, niet noodzakelijk dat de rijken in een zeker paradigma van een zeker moment, winnaars zullen zijn. Maar ze hebben wel meer kans om, als ze slim zijn, winnaar te worden van het volgende paradigma. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2019 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Door de eeuwen heen bestaan er "deviezen" die altijd aantrekkelijk zijn geweest, en alerte rijke mensen kunnen zich vandaag die "deviezen" via de digits op un bankrekeningen aanschaffen in tegenstelling tot arme mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je geen Moslims voor nodig. Een vlaming kan dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Rijken zijn meestal slimmer dan het plebs. Het groot-kapitaal aanwezig in Nazi-Duitsland heeft zich zonder al te veel problemen kunnen herstellen na WO II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet dat een geschenk of een straf worden voor hen?
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik was destijds ook een rechtse want ik was VU bij de VU. Ze waren klaarblijkelijk toen nog niet zo rechts en Dewever gooide ze daarom buiten. Nu ja; de top gooide zichzelf buiten. Maar ik heb wel mijn lesje geleerd hoor. Een paar van die Vlamingen hebben de vruchten geplukt. En meegewerkt om hun soortgenoten in het zak te zetten. En nu zoekt Dewever vrienden? Bij mij gaat hij die niet meer vinden. Eén maal Vlaming is één maal teveel geweest. Dat volk heult en kruipt voor de plaatsjes. Zet een Mongool die snoepjes uitdeelt onder een kerktoren en het ganse dorp wordt Mongolen. En ze putten zich uit om de eerste steen te gooien. De gave van het plebs dus. Dit plebs is niet waard om voor hun rechten op te komen. Dat rechts of links kan mij gestolen worden. Dewever mag zich uitputten om naar vrienden te zoeken. Bij degenen die hij zelf heeft afgestoten; meestal de soldaten; zal hij ze niet meer vinden. Dat hij maar verder zoekt aan de Univ. Onder de mensen met een diploma vindt je de beste getrouwen. Graag wordt er vergeten dat dit diploma soms van andere partijen komt en dat verstand bovendien geen bewijs is van getrouwheid noch eerlijkheid. Soit; rechts of links kan mij gestolen worden voortaan. Zot zijn is een ziekte die soms kan genezen worden. Het leerrijke spelletje is te macaber geweest. Mensonwaardig zelfs. De soldaten vluchten mee van dag tot dag. En een generaal moet zorgen dat ze in slagorde blijven en niet afstoten als zijn kepie over zijn ogen zakt van glorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() Bij ons zal het smelten van ijs op Groenland weinig effect hebben, momenteel veroorzaakt die ijsmassa door de aantrekkingskracht een "bult" in de oceaan (net zoals de maan vloed veroorzaakt), als dat ijs smelt zal de zeespiegel lokaal dalen, bij ons zal het een kleine stijging veroorzaken, maar veel minder dan het gemiddelde.
Wij moeten ons meer zorgen maken over het ijs op Antarctica, als dat smelt zal het water hier meer dan gemiddeld stijgen. En de stijging veroorzaakt door de opwarming van de oceaan zal je overal merken. Het effect van verschillende ijsmassa's (groene lijn=gemiddelde stijging): ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |