![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Dalilla Hermans wil niet meer op bezoek bij VRT ... | |||
Happy |
![]() ![]() ![]() |
13 | 86,67% |
Sad |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Dat is Dalilla's ergste nachtmerrie.
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze staat liever in de kijker.
Klinkt opdringerig maar dat zijn we gewoon de laatste tijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 oktober 2019 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze zeggen dat ge uw dag of, waarom ook niet, najaar moet vrijhouden voor op tv te komen, dan is het wel zeer onrespectvol om daarna niks meer te laten horen. Vraag is dan ook wel of ze enkel en alleen haar dat lappen, of dat het een algemene tendens is. Mocht dat laatste het geval zijn vraag ik me af waarom er niet meer zijn die haar bijtreden, al dan niet anoniem. Haar beschuldigingen dat er bij de VRT te weinig naar mensen met een andere huidskleur geluisterd wordt wat betreft alles rondom de programma's is wel van een orde en een beschuldiging van racisme naar de redacties van de VRT. Dat lijkt me toch wel wat minder zwart-wit vast te stellen. |
|
![]() |
![]() |