![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gent: gratis Park and Ride parkeerplaatsen buiten de LEZ, 2 parkeerzones met gratis Shuttle:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 januari 2020 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In't begin is alles altijd gratis, tot de mensen er beginnen gebruik van te maken in voldoende aantal. Dan wordt het plots betalend.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze verdienen er enorm aan.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En bovendien blijven de vervuilende wagens met hun giftige uitstoot niet meer rondjes draaien op zoek naar een vrije parkeerplaats. Dat past alvast niet in je kraam. Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=5ux5yUm6aTc vroem Laatst gewijzigd door Micele : 1 januari 2020 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En te oud om nog trappen. Laat staan dat je al ooit naar een stad van uw eigen land gaat. Volgens mij loop je liever ergens Duits te zwijmelen bij de hitlerjugend.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 januari 2020 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://atv.be/nieuws/ongevallen-met...rsmiddel-83134 Elke morgen zit er zo'n lulo met een step op mijn tram, die ook afstapt in Brouckère en dan op zijn step door het station naar het metroperron vlamt, tussen de voetgangers. Stel je voor dat hij 100 meter zou moeten stappen zoals al de anderen. Dat moet één van deze dagen in een ongeluk uitlopen. Ik hoop alleen maar dat hij zijn eigen botten breekt, en niet die van een voorbijganger.
![]() |