![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik heb de indruk dat je aanvallen op de bedrijfswagens zijn ingegeven door jaloezie. Ik had tijdens mijn beroepsloopbaan, een bedrijfswagen ter beschikken, was dan ook een noodzaak. Ik zag mij noog geen bus of tram nemen met alles wat ik moest meesleuren voor het bedrijf. En geen enkele fiets die sterk genoeg is om dat te kunnen dragen aan last. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel onderstreep ik dat een echte afweging van de kosten bijna automatisch leidt naar de (snelle) elektrische fiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of niet? Perfect meetbaar. Van plaats A naar B zoveel tijd met dit of dat transportmiddel. Nu is het wel een feit, woon-werk verkeer heb ik niet gedaan met de fiets, maar het moet al een ferm verkeersinfarct zijn wil een fiets me sneller ter plekke brengen. En comfort, da's toch ook meetbaar. Daar bestaat zelfs een "onderzoeksdomein" voor. Genaamd "Ergonomie". En als afsluiter. Ik zal toch zelf wel weten wat ik comfortabel vind.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 januari 2020 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest, wil u ook mijn schoenmaat en pincode van mijn bankkaart?
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf nergens dat u persoonlijk aanvalt. Wel dat u een vrij irritante manier van niet-discussieren gebruikt.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weerhoudt u ervan om de afstand te geven van uw woon-werkverkeer? Is dat dan zo indiscreet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik ook al gezegd. Hij was voortdurend op zoek naar de bronnen van debat- tegenstanders. En het was te aantoonbaar dat zijn systematiek op de zenuwen werkt. Het is al gebeterd. Maar als er een discussie is die op dit forum draait begint de Jan meestal met een aanval in de flank. En hij trekt bij voorkeur U mee het bos in. Zijn bos dus. En hij bezoekt ook graag met U de graven van de Korintiërs; oude Belgen en Romeinen. Of het VB gelijk heeft is niet zo belangrijk voor Jan. Belangrijker is dat Jan gelijk heeft. De winnaars hier op dit forum zijn immers de stichters van het nieuwe België. Dit zal ditmaal diplomatisch moeten gebeuren. Dus wie het meeste IQ kan bewijzen zal wel Eerste Minister worden. Of zal het toch weeral ene/eentje zijn die het meest waardevolle diploma kreeg. Dan wordt het ongetwijfeld ditmaal de eerste vrouw. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 11 januari 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Synoniemen voor "uithalen". Kijkt u eens wat er als (1) staat? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas gaat u vrolijk verder met het topic te verwateren. Wat iemand ook schrijft. Het gaat u niet om het gesprek, maar om uwzelf.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf wel dat u een irritante techniek gebruikt om topics op te blazen.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe u met uw reactie die eerste zin van u eigenhandig in de vernieling rijdt. Als u mij ervan beschuldigt te trollen, waarom reageert u dan wel iedere keer? En waarom is het die tijd waard in plaats van een inhoudelijk antwoord te geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie begon er hier ook alweer met een post over de discussiestijl van een forumlid, terwijl dat niet het onderwerp is van de draad? Juist, u. U bent deze draad aan het opblazen. Niet ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar kort door de bocht, de watermeloentechnieken die ingezet zijn bij de vorige verziekingscampagne zijn in het "eigen" gezicht ontploft , althans in Vlaanderen.
Misschien was de PS verziekingscampagne minder gestoeld op het milieukaartje en wat meer op het uitdelen van snoepgoed onder de kiezers.
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voila! We zijn er. De essentie van de draad is helemaal verdwenen. Niet ik ben de dief maar wel jij. Maddox zal nog moeten leren dat onderwijzers geen tegenspraak dulden. Ze zitten gewoonlijk vast. Andere kinderen kunnen het nooit beter weten dan zijzelf. Hoeveel steriele discussies heb ik gehoord aan het departement financiën tussen twee partijen die altijd gelijk hadden. En in 99% van de gevallen was er iemand uit het onderwijs bij betrokken. En iemand van Financiën uiteraard. Onoplosbaar! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 11 januari 2020 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisterenavond beelden gezien hoe de klimaat brossers grandioos door de mand vielen. Ze stonden luid juichend naar klimaat vervuiling toe te kijken, en plezier dat ze hadden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel met een luxe wagen. En als je het over afwegen van kosten hebt, dan ga je te voet of gebruik je een gewoon trapfiets. Een E-bike kost behoorlijk wat geld en verbruikt energie. Maar jij mag van mij eens proberen om met een e-bike naar Ford tractor in de haven in Antwerpen te rijden. Of je mag naar het postsorteercentrum Antwerpen X rijden met een E-bike. Je vertrekpunt is de marktplaats in Schoten. En ben braaf, je mag vanuit de werkplaatsen terugrijden naar de luchthaven van Deurne. Vogelvlucht niet ver en liggen daar overal fietspaden. Klein detail je moet er om 22.00uur zijn en je mag er pas om 06.05 uur terug vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden jaar had de VRT bij wijze van proef een vrouw gevolgd van en naar haar werk en het bleek dat ze met het openbaar vervoer bijna 2 uur langer onderwege was, en dan had ze nog geluk dat haar moeder haar kleine naar de créche bracht, anders was het nog langer. Op de vraag of ze haar bedrijfswagen zou willen inruilen voor geld antwoordde ze ----- GEEN DENKEN AAN !! |
|
![]() |
![]() |