![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan dat. Edwaar je bent een gebuisde helderziende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn hier wel een paar mensen die blijkbaar niets weten over het gigantisch projekt v.d. Zijderoute. Struisvogels... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is voor mij erg moeilijk om op onnozele vragen of rare logica te antwoorden/reageren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2020 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er gaat gebeuren? Wel, er is minstens 1 forummer die niet weet wat er gaat gebeuren, wegens gebrek aan een glazen bol.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Tavek was al volledig mee met deze sloganeske taal. De NVA is de duivel en oorzaak van alle kwaad!!!
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Logisch toch. Ik werk niet zo hard om links langharig tuig te ondersteunen. Maar om te kunnen genieten van mijn zwembad.
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dat ontkent, tja, ik heb nog wat pertetuum mobiles die ik te koop heb staan, interesse ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit links tuig behoort tot de 10 % beste verdieners van het land, en dus ook bij de netto bijdragers. Maar ik weet wel waar ik vandaan kom en wie ik daar te danken voor heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS is economisch gezien centrumrechts net zoals de meeste Belgische partijen.
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat de gemiddelde ps-stemmer voldoet aan die omschrijving hoor.
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat de vorige regering er een boeltje van heeft gemaakt. Ik ga gewoon de heel vervelende vraag stellen: Moeten we niet eens wat dwingender zijn tov mensen met betrekking tot hun opleidingen & trainingen, ipv de vrijheid blijheid die nu heerst ? Er is een bijzonder grote mismatch tussen vraag (profielen) en aanbod (werkzoekenden) ? Moeten we geen numerus fix zetten op bepaalde opleidingen, zelfs al in het middelbaar, zodoende de uitstroom van technische en beroepsprofielen beter af te stemmen op de arbeidsmarkt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder de werkloosheid beperken in de tijd (of bvb de uitkering koppelen aan bijscholingen voor knelpuntberoepen), dan zullen mensen wel naar de VDAB stappen voor een opleiding.
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De verhoging van het begrotingstekort van de laatste legislatuur wel of wil je dat ook ontkennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ja, je mag deze opleiding doen, maar de kans is groot dat je dan in de dop terecht komt en je zal moeten omscholen..." Is dubbel verlies van fonsen (kosten opleidingen, dop) en inkomsten (niet-gewerkte jaren). We zien nu eenmaal consistent afgestudeerden van dezelfde opleidingen, gaande van BSO, TSO, ASO tot Master niveau in de werkloosheidsstatistieken grossieren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |