![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De exploten van Laurent. -> wiki. Citaat:
Met de beste wil: dit individu ernstig nemen getuigt van weinig respect voor waarheid in het algemeen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 maart 2020 om 02:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel Louis Michel als zijn illustere zoon verdienen dus een lintje omdat zij de lippen stijf op elkaar houden over de Belgische vvorst die, in hun ogen, geen massamoordenaar maar een visionair was. Die andere Louis en Franstalig enfant terrible is ongeloofwaardig, ook al beweert hij over Leopold II krek hetzelfde als de experten van de VN. De trammelant die de Joden hebben gemaakt over het carnaval in Aalst bewijst dat de negationismewet een miskleun van jewelste is. Het doet me denken aan die Oostenrijkse vrouw die veroordeeld werd door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens omdat ze een kerel van bijna 60 jaar oud een pedofiel had genoemd wegens het naaien van een kind van negen. Jaja, je hoeft het niet te herhalen, Mark Eyskens oordeelde ook al "dat men bepaalde dingen moet zien in de toenmalige wereldcontext" blablabla. De ene keer is de vrijheid van meningsuiting het hoogste goed. De andere keer stopt de vrijheid van meningsuiting als Joden, moslims en belgicisten op hun gevoelige tenen worden getrapt. Jammer dat je deze draad gemist hebt. http://forum.politics.be/showthread....9&page=1&pp=20
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 maart 2020 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leopold II is zijn tunnel dus zonder reden kwijt. De tunnel krijgt een vrouwennaam nu hij in verval is en niet langer vvorstwaardig.
![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: leg me geen leugens in de mond, madam Knuppel. Mijn dank.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 maart 2020 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg jou geen leugens in de mond, sjoeke. Ik zeg wél dat, als L.L. hetzelfde beweert als de VN over Leopold II, ze allebei liegen of allebei de waarheid zeggen. Dat is geen obsessief gedrag maar zuivere logica. Snappie?
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder dank.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 10 maart 2020 om 03:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De misdaden tegen de menselijkheid gepleegd door Leopold II zijn geen roddels en oncontroleerbare geruchten maar FEITEN. Halsstarrig blijven negeren dat LeopoldII een van de grootste massamoordenaars uit de geschiedenis was, dat is pas obsessief gedrag. Obsessief schandelijk gedrag!
NIET het aanklagen, en blijven aanklagen van de bewezen feiten getuigt van een zieke geest maar wel het negeren en goedpraten ervan. Dan mogen de de belgicisten nog een mensenrechtenschender weigeren te zien in de tweede koning van hun geliefde vvorstendom tot Belgique weer verdwijnt zoals het gekomen is: Door een identiek soort francofone francomannetjes als in 1830. Zelfs Eyskens gaf toe, al was het wreed tegen zijn goesting, dat de Belgische vvorst misdaden tegen de menselijkheid pleegde. "Maar toen bestond de VN-mensenrechtenraad nog niet". Met andere woorden: Toen Leopold zijn misdaden pleegde waren het nog geen misdaden tegen de menselijkheid. Iedereen deed het toch? Citaat:
Ofwel pleegde noch LeopoldII noch Hitler misdaden tegen de menselijkheid, ofwel pleegde ze allebei misdaden tegen de menselijkheid. Mensen wegens verklaringen die hier en nu onaanvaardbaar worden geacht, maar niet voor 1945, hen vervolgen er gek laten verklaren, dat zijn tactieken die in dictaturen gebruikt werden/worden. Niet in "democratieën" die pretenderen de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel te voeren.
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie denk je dat dit onlangs de wereld instuurde?
Citaat:
https://www.mo.be/column/een-auteur-...ampaign=buffer De Vexille, een échte liberaal die ooit dit forum verrijkte wist even goed waar het om draaide: Citaat:
Desiderius wilde: Citaat:
Citaat:
De link naar de purperen muur van Superstaaf gaf ik al, maar ik geef hem je nog eens ook al interesseert het je duidelijk geen hol. http://forum.politics.be/showthread....9&page=1&pp=20 Het zijn stuk voor stuk fervente belgicisten die ik aanhaalde, maar wel grote geesten waar ik een diep respect voor heb. Het zijn stuk voor stuk ook fervente verdedigers van de vrijheid van meningsuiting. Het hoogste goed in een democratie. Een goed waar al schandelijk aangeknaagd IS, en waar nog onophoudelijk aan geknaagd wordt. NIET door de fascisten van het BLOK maar door zelfverklaarde democraten uit alle partijen.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Get over it, already!
Niks te betwisten. Open deur intrappen. Oud nieuws. -> PLUS, daar ging het niet om. Hier seh! Dat was #75 en wat ik omschrijf als obsessief gedrag.. door hiervoor Laurent Louis (no less!) uit de vergetelheid te willen halen. Voor het overige weet elk individu waar Leiau Twie verantwoordelijk voor was in zijne Kongo, anno Toen-De-Negerkes-Nog Kuifje niet lazen. Een normaal individu hoeft daarvoor geen steun te zoeken bij Laurent Louis. Gij blijkbaar wel? ...Uw recht hoor!
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik eens vertellen voor de rechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kost dat nu echt zoveel moeite ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere kuren van het enfant terrible dat zijn politieke loopbaan bij de MR begon interesseren mij geen lor. Wat Leopold II van Belgique betreft sloeg hij de nagel op de kop. Hij dééd er tenminste iets aan om de koninklijke crimineel van zijn voetstuk te stoten. Wat van vader en zoon Michel en hun partaai niet kan gezegd worden. De sociaal economische problemen van Belgique hadden voorrang. Het resultaat zagen we gisteren, eergisteren en de dagen daarvoor. We zullen er morgen, overmorgen en de eerstvolgende vier jaar nog volop van kunnen genieten. Deze draad geeft niet alleen ouwe dozen de gelegenheid om hun walging, afkeer en misprijzen te ventileren over een barbaarse racist en wreedaardige massamoordenaar die een belzieke kroon droeg. Zijn belgicistische fans, die van slavernij, verkrachting, handen afhakken en massamoord geen spel maken omdat hun geliefde Belgische vvorst het toeliet, zijn vrij om deze draad links te laten liggen. Hoe vaak probeerden jouw favoriete fascistische nazi's via parlementaire weg om LeopoldII in extremis te laten veroordelen voor de "weldaden" aan zijn Congolese slavenvolk? Maar verkozen de verzamelde "democraten", waartoe jij je zelf graag rekent, om hen niet de meerderheid te bezorgen die nodig was om een koninklijke kloon van Hitler en consoorten van zijn voetstuk te halen? Ga hén een handje helpen. Zij hebben mensen zoals jij héél hard nodig. Leven er geen fascisten en nazi's meer tegen wiens misdaden tegen de menselijkheid je tekeer kunt gaan? Jouw rol is uitgespeeld in deze draad. Zoek je als de weerlicht een onderwerp waarin jouw intelligente licht tot zijn recht komt, en blijf uit de buurt van oude wijven en erop kloppende knuppels.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 maart 2020 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK ben geen fan van massamoordenaars. Tot Leopold II niet alleen zijn tunnel is uitgejast maar officieel geboekstaaft staat in de Belzieke geschiedenisboeken als slavenhandelaar en massamoordenaar zal ik met theapeutische hardnekkigheid op de koninklijke nagel blijven kloppen. Andere landen erkenden hun beesterijen. Den belziek moet zich gaan haasten om zich van deze barbaarse smet te ontdoen anders komt het er niet meer van.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 maart 2020 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijne Heiligheid Leopold II bedankt zijn fans voor hun steun en rotsvaste geloof in zijn kinderlijke onschuld.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Degrelle nazaten?
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |