![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat jij in Boeloewoeloe woont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me zorgen maken, een vonkje goeie smaak bij u. Beangstigend.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker uitslapen en vervolgens een beetje rondlummelen in de tuin zonder veel te doen.... Géén mens die aan mijn hoofd komt zeuren dat ze een probleempje hebben waarvan ze weten dat ik het voor hun kan oplossen... Mijn gereedschap is samen met mij in diepe rust,en géén virus kan ons daaruit opwekken... En nu zeker dat mijn madam wc papier en keukenrol heeft weten te bestellen via internet.... Gelukkig voor mij heeft ze niet door dat je ook verf kan bestellen via datzelfde internet... De garage moet nog maar even blijven wachten op een nieuwe verfbeurt.. Laat me nog maar even wegdromen en rondlummelen deze dagen... Dat moet al geleden zijn van de tijd dat ik nog een babyke was... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal eens iets negatief zeggen: door al dat handenwassen krijg ik een droge huid op mijn handen.
![]()
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stoort me onderhand wel,die effen blauwe lucht tijdens het buiten wandelen.
Ik had er liever een wolkje bij.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200325_...n-maand-gratis
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkcijfers TV boomen.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk toch die mooie blauwe lucht. "Als het gras maar groen is en de hemel blauw" (Van Toon Hermans zaliger nog één van zijn liedjes)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 maart 2020 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip: google naar TED The next outbreak 2015 !!!
Een Amerikaan met een visie Wij hebben een Belgische met een visie |
![]() |
![]() |