![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijft uw respect voor mij? en waar blijft uw respect voor de miljarden mensen die nooit iets uitgespookt hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat die tweede kans het opvoeden van jongeren moet zijn, dat is er wel ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar bestaan PV's van? Kan je ons die PV's tonen?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 mei 2020 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik had begrepen dat enkel X1 (wiens naam is gekend) en X2 het over beide broers (Leopold en Maurice) hadden gehad. Van de overige getuigen, heb ik daar in elk geval niets over gelezen. Beide getuigen kenden elkaar niet (zo wordt gezegd); aldus op basis daarvan zouden beide heren wel (op zijn minst) mogen verhoord geworden zijn. Dat gebeurde echter niet. Je kan je daar terecht vragen bij stellen.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet is de man geen opvoeder. Ik zie verder niet echt een verband. Laat die man nu gerust hij heeft zijn straf ondergaan en dat is het belangrijkste....hij is een voorbeeld voor alle gedetineerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er misschien mensen zijn die een tweede kans verdienen tot daartoe maar in Dutroux zijn geval gaat die vlieger niet op.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN