![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel vonden de commies een mens wel waard,of gaven ze in de goelag ook 5000 euro per uur,of was het een straatje met één enkele einde dat niet meer bestond dan een rechthoekig uitgegraven gat in de grond... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wikipedia. 17000+ mensen gestorven aan Rabiës in 2015. Voornamelijk in Azië en Afrika.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kat ook. Die is hier al langer dan er dan er landbouwers in België zijn.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds dag 1 dat er een vaccin tegen hondsdolheid bestaat. De bijwerkingen zijn zodanig dat het alleen gebruikt wordt om mogelijk besmette, maar nog niet zieke mensen te redden.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet allemaal over 1 kam scheren he.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn post verwijderd en enkele punten gekregen, het was het waard, en gemeend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wetgeving is niet gemaakt om de mooie ogen van een poezenliefhebster. Herinner je voor hoeveel miljoenen euro's varkens afgemaakt werden voor de Afrikaanse varkenspest. En daar zit niets gevaarlijks voor voor mensen. Bij rabiës wel. De oplossing van quarantaine is voor zeer uitzonderlijke situaties, vb. voor dierentuinen in het kader van een kweekprogramma van dieren die met uitsterven bedreigd zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was in ieder geval zeer dom van haar om die mee te smokkelen. Iedereen weet dat het niet mag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Eens de penalies in Australie checken voor het importeren van dieren en geen vergunning aanvragen...
lol Die lachen daar ook niet mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Hoe is dat dier vanuit Peru hier geraakt eigenlijk??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen we dan ook niet beter iedereen die 80+ is ook euthanaseren? Dan is de pandemie ook ineens voorbij.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated.”
Hier zitten er duidelijk nog in het Neanderthaler stadium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ik vertrouw mensen die juichen als een rubberboot met vrouwen en kinderen omkapt op de volle zee, maar huilen als een huisdier een spuitje wordt gegeven, niet echt hoor.
Dat is fake. En ik ben niet echt zeker dat het het eerste is dat fake is bij hun.... |
![]() |
![]() |