![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2020 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) bevordert een 'geniepiger' virus niet de overdracht ervan? 2) sommigen zeggen dat een artificieel virus (geproduceerd in een lab, wat hier goed mogelijk is) minder lang standhoudt. Hoe zie je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, voor 20 minuten stoort mij dat niet, vooral als ik nergens moet kijken. Maar de ganse dag, amaai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook respect voor brandweermannen maar dat betekent niet dat ik mijn bureaujob graag zou uitoefenen met een brandweerpak aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.neurochirurgie4u.be/neur...neurochirurgie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Er zijn metingen gedaan naar de zuurstofsaturatiewaarden van chirugen na lange operaties en de daling was in sommige gevallen zo groot dat het als gevaarlijk werd gekwalificeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() .
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 16 juli 2020 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verpleegster zei dat ze regelmatig op adem moest komen omdat ze op 80% saturatie zat na landurig met die maskers aan. Het is natuurlijk niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zou gewoon tegenstrijdig zijn om mensen te verplichten om maskers te dragen maar voorts massa evenementen te gaan organiseren. BTW ik twijfel er zowieso nog aan dat we ooit nog zulke concerten gaan zien, welke verzekeringsmaatschappij gaat dit nog durven dekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuurstofgebruik covid-19 patiënten https://covid-19.sciensano.be/sites/...gcentra_NL.pdf Zuurstof gebruik in rusthuizen tijdens covid-19 https://www.zorg-en-gezondheid.be/si...versie%204.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijden van vrijelijk vertier zouden wel eens kunnen zijn afgelopen voor een paar decennia. De toestand zal steeds gespannen blijven...men zal steeds alert moeten zijn .....en niemand meer kunnen vertrouwen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 juli 2020 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mogelijk, maar dat heeft niks met deze ziekte te maken, en alles met onze politieke instellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers die men doorgeeft, zijn cijfers van bevestigde besmettingen na het uitvoeren van de nodige testen. En in tegenstelling tot 4 week geleden, worden nu de personen waarvan geweten is dat ze contact hebben gehad met een besmet persoon ook getest. Tot enkele weken geleden moest er een directe aanleiding zijn om getest te worden. Vandaag is het voldoende om te klagen over hoofdpijn of lichte pijn in de keel, om getest te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden we vandaag al de +75ers in een glazenkast moeten steken, dan moeten ze niet meer paniekeren dat de jongeren iets zouden doen, dat hen mogelijk in gevaar zou kunnen brengen. De paniekeurs steken we in een gebouw bij elkaar, waar ze enkel met een smoelvod uit hun eigen veilige ontsmette kamer mogen mogen komen en elk direct contact met verboden is. Zodat de rest van de maatschappij terug kan genieten van de glimlach op het gezicht van een jonge moeder als ze hulp krijgt om iets te nemen uit de rekken in de winkel. Zodat de rest van de maatschappij terug kan genieten van de glimlach op het gezicht van een eenzame, als iemand op straat goede dag zegt. Eerlijk is eerlijk, ik sterf liever op 65 jarige leeftijd terwijl ik nog 5 jaar heb kunnen genieten van het leven, dan op 90 jarige leeftijd na 30 jaar in paniek als een kleuzenaar achter een smoelenvod. Ik moet die USSR toestanden niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk dat dit niet het aantal mensen zijn die getest worden, dit aantal ligt veel hoger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af wat ze met al die leegstaande kantoorgebouwen en bedrijven gaan aanvangen ? Er komt alleszins plaats genoeg voor onze asielzoekers en daklozen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juli 2020 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |