![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al 4 maanden lang. Corona besmettingen *ZAP* Corona doden *ZAP* Corona mondmaskers *ZAP* Corona gehoorzaam regels *ZAP* Corona de wereld erna *ZAP* Corona wereld nooit meer zoals ze was *ZAP* ...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 juli 2020 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welnee, het zou een fait divers geweest zijn. 1 mens op 100 dood, dat merk je amper. Want dat is wat er elk jaar gebeurt.
Natuurlijk, als het een naaste is is dat triestig, zoals dat elk jaar het geval is. Bovendien is het 1 op 100, maar vooral bij ouderen. Bij de actieve bevolking is het 1 op 300 of zo, en bij de jeugd is het 1 op 20 000 of zo. Dat wil zeggen dat aan een gemiddelde universiteit, er 1 of 2 of 3 studenten zouden sterven. Gaat daarmee die unief naar de knoppen ? Nee, natuurlijk niet. In een bedrijf met 900 werknemers gaan er 3 dood gaan. Gaat daardoor het bedrijf stuk ? Natuurlijk niet. Ik denk zelfs dat in een bedrijf met 900 mensen, ge niet eens zou WETEN dat er 3 doodgegaan zijn mocht men het U niet zeggen. En dat was het "grote rampenscenario" he. Het grote rampenscenario waar 60% van de mensen corona zou opdoen. Dat zou je amper merken, inderdaad. Wat er in maart april gebeurd is, was 10 keer minder. Dus dat zou je, mocht er zo geen tapage geweest zijn, HELEMAAL niet gemerkt hebben. Maar je zou kunnen zeggen dat het 10 keer minder was, JUIST OMDAT men maatregelen getroffen had, maatregelen die de 9 andere gevallen op de 10 naar enkele maanden later zouden verschuiven. Maar nu blijkt zelfs dat het geval niet, want onze fameuze biostatisticus van Brussel heeft uitgerekend dat als we "stout" zijn, we TWEE KEER "maart april" gaan meemaken in november. Maar "maart april" was ONMERKBAAR. Dus in november krijgen we "twee keer onmerkbaar". Behalve de media tapage natuurlijk. Waar blijven de 7 andere, op de tien ? We hebben 1 op de tien gehad van de "grote rampenspoed" in maart april, we gaan we op de tien krijgen in november volgens die professor.... waar blijven de 7 anderen op 10 die voorspeld werden ? Voor 30 000 doden gaan we ons toch ZEKER niet druk maken ? Dat merk je ZEKER niet he. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 juli 2020 om 18:45. |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niemand zal ontsnappen, zoveel is nu wel zeker
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, van corona gaan veruit de meeste mensen genezen. Sommigen gaan wat schade hebben. Enkelen gaan dood. Zoals met vele ziektes die we kennen sinds de mensheid bestaat. Nog nooit is een maatschappij totaal uit eigen initiatief op haar buik gegaan omdat mensen ziek werden. Er zijn een paar zware epidemieen geweest in de geschiedenis. De builenpest. DIE heeft lelijk huis gehouden. De halve bevolking ging eraan. DAT merk je. Dit is een flut epidemietje. Nog geen procent van de bevolking gaat eraan, en dan nog vooral ouderen, die toch al geen essentiele functies meer vervulden in die maatschappij. Als je de maatschappij moet op slot doen "tot iedereen gezond is" dan is dat de beste manier om uw volk uit te roeien natuurlijk. Stel U voor dat ze in de 14de eeuw hadden gezegd: bon, we komen niet meer uit ons kot tot er een vaccin is tegen de pest |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
|
Citaat:
alleen, ik vind een devolutionaire samenleving de beste. Waar "vertegenwoordiging" op een zo nabij mogelijke manier tot stand komt. Moeder en vader komen daarbij op de eerste plaats.
|
|
|
|
#88 |
|
|
Neen, aan de propaganda zal NIEMAND ontsnappen.
Absoluut niet nee. Aan "de ziekte?" Kans is zéér groot dat ik eerder dood van iets anders dan van "de ziekte."
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben 4 jaar Wereldoorlog met nazi bezetting en collaborateurs meegemaakt. Daarna floreerde de economie als nooit tevoren.
Het enige wat rechts kan aanvoeren is de economie, de economie. Dat zal me worst wezen, gezondheid staat daar ver boven. |
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De ziekte heeft niets op zijn kop gezet. De ziekte veroorzaakt zo goed als geen schade aan de maatschappij. Het is de paniekreactie van politici die de schade veroorzaakt. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Plots weer enkele “nieuwelingen” die blijkbaar het klappen van de zweep zeer goed kennen.
Bannelingen die terugkomen onder een andere naam? |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De twee zijn natuurlijk belangrijk. Maar in rechtse milieus is er een tendens die poneert dat alles moet wijken voor de economie (lees : in de praktijk dikwijls het grootkapitaal). En daar pas ik voor.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 juli 2020 om 19:53. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Europees Commissaris
|
Inderdaad, maar hoe verder ze erin gaan, hoe moeilijk het wordt om erop terug te komen vooraleer iederéén in de miserie zit (behalve wat oligarchen). En ik bedoel dan vooral de paniek van de laatste weken. Die eerste lockdown was verschoonbaar, maar ten laatste sinds mei had iedereen een vrij goed beeld kunnen hebben van wat redelijke maatregelen konden zijn.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 juli 2020 om 19:56. |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
nog eens goed lezen: https://www.dewereldmorgen.be/commun...t-u-bang-bent/ |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
De wereld "floreerde" omdat in 1913 de "gratisgeldpers" werd aangezet. Als U dat niet weet dan is Uw referentiekader zéér beperkt, en denkt U enkel maar er iets vanaf te weten.
|
|
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
Mensen daarentegen, zijn te lomp om het te helpen donderen.
|
|
|
|
#99 |
|
|
De propaganda heeft U ook in z'n greep begrijp ik uit uw bijdrage. U bent ook bang te sterven van "de ziekte?"
|
|
|
#100 |
|
|
Grootkapitaal ontstaat door corruptie. Daarin zijn 2 partijen nodig. De gecorrumpeerde overheid is er daar 1 van. Als je van het grootkapitaal af wil, moet je evengoed van de centrale overheid afwillen, anders ben je aan't zeveren.
|