![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wou ook even mijn gedacht schrijven over zijn reactie, maar kon mij net inhouden om dezelfde reden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 augustus 2020 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Als een neger afknal op mijn erf dan moet deze zwaar bewapend zijn met een houwer en een revolver. In dat geval zal de media mij sparen en niet de raskaart trekken. Echter schiet ik als blanke een zwart kind dood op mijn erf omdat die met een irritante step en bel komt aansteppen dan is mijn leven voorgoed voorbij. Ik zal de gevangenis niet overleven.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2020 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar, ik RD niet.
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gevaar is meer en meer de 'main stream media' in handen van criminelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger hebben ze ons wijsgemaakt dat het gerecht daarvoor diende... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() BLM houdt zich allerzins aan de Bach geboden en heeft corporate media mee. Het wordt zo niet makkelijker gemaakt om de strijd te leveren hé.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2020 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zeker als ook de sociale media meer en meer in (een paar VS gecontroleerde) corporatieve handen komen en hier ook duidelijke politieke agenda's spelen die 'free speech' onmogelijk maken. Heel het internet staat onder druk zelfs zijn vrijheid te verliezen.
Laatst gewijzigd door Bach : 14 augustus 2020 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus wat is je oplossing Bach?.
Zelf stel ik voor om een begin te maken, en dat is Facebook te verbieden. Probleem is dat teveel mensen, waaronder mijn vrouw, te vaak aan die troep zitten en niet zonder kunnen.. (..) Ik begin er flink hopeloos van te worden. Het begint zowaar een situatie te worden waarin Molukkers destijds in Nederland beland zijn. Een trein kapen, of zoiets, om je standpunt duidelijk te maken. Je begrijpt dit is mij te over. (..) Mocht de sociale politie met AI waakhondje meekijken.. Voor de duidelijkheid dit ga ik dus niet doen, noch dergelijke acties sponsoren. Wat mij ook hopeloos maakt is dat Soros BLM steunt en tegelijkertijd ook het gevaar van Facebook inziet en hiertegen in verzet gaat. Wil je Facebook aanpakken dan is een mogelijkheid dus om te doneren op een Soros gelieerde organisatie.. Fijn! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2020 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() En is dat niet wat ze willen; zogezegd de strijd tegen fake news en racisme; want als iets hun eigen fake news in het belachelijke trekt is het toch de free speech op internet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen dialoog, enkel oekazes van één zijde.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En idiote Biden wil ze dan nog allemaal bepamperen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 augustus 2020 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het erge is dat ik mij een roepende in de woestijn voel en enkel denkverwanten op een forum als deze tegenkom — buiten slechts een handvol kennissen om die dus ook het gevaar inzien. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2020 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En extreem links is het al aan het opkloppen. Straks komt een of andere linkse lul of trut nog eens janken of framen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 14 augustus 2020 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo ver is onze schuldcultuur al doorgedrongen in ons denken. Ik kan enkel maar hopen dat binnen 50 jaar of zo men zich bevraagt hoe het allemaal zo ver had kunnen komen. Zoals met McCarthyisme bv. Collectieve verdwazing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze correcte weldenkenden zouden hier witmans staan bezeiken en slavernij en kolonialisme en de hele reutemeteut zouden weer opborrelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |