![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat had u ook kunnen weten he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd vind ik 200.000 per week er heel ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik wordt gedwongen om mee te betalen aan die sjotters (door de sponsoren). En zeg nu niet dat ik dit kan omzeilen door bepaalde producten niet meer te kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dat vergelijkt bv met het EK van '72 toen men eigenlijk niet eens wist wie er had gewonnen. Die commercie is een gevolg van populariteit. Het nadersom stellen is in feite de waarheid verdraaien. Er kna mss idd een aanzuigeffect zijn door mediatisering maar als er geen basis is dan werkt het niet. Men heeft bv geprobeerd in de jaren '80 American Football te introduceren in Europa maar dat is op niets uitgedraaid. Wegens geen interesse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten we verbieden om nog met sponsoren te werken.
Dat de voetbal maar z'n eigen inkomsten genereerd. De eerste stap zou al kunnen zijn dat de sponsor hetgeen hij spendeert aan sponsoring, niet meer mag aftrekken van het belastbaar inkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je ziet dat Coca Cola een voetbalploeg sponsort en je springt uit je vel is het enige dat je kan doen een blikje Pepsi kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media stuurt de mensen een bepaalde richting in, de dwazen beseffen niet eens dat dit zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder bedrijf zal hier of daar wel een club of iets dergelijks sponsoren. Waar ik wel een probleem mee heb, is dat de belastingen zo een hoop geld mislopen. Het product is eigenlijk te duur en de sponsor trekt dit af van z'n belastbaar inkomen, waardoor de onnozelaar, die rond het plein staat meer belastingen moet betalen, maar dat beseft ie, in al z'n onnozelheid, niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ja, ik zeg maar kuisvrouw ipv vuilnisman want Gypsy is wel erg gefixeerd door de vuilnismannen van New York.)
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Dit vind ik een vrij elitaire stelling. Je moet daar wel behoorlijk narcistisch voor zijn. Ik volg voetbal sinds '78. Het boeit me en ik vind het een interessante confontatie van stijlen en culturen. Volgens jouw bekrompen redenering moet ik dit van me afschudden want ik ben uberhaupt beinvloed als het me interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een sponsor graag sponsort, dat ie dat dan doet. Waarom moeten de belastingen daarvoor opdraaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als straks de media op de één of andere sport springt, zijn er een hoop mensen die dat volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen uiteraard ook beginnen met een limiet te stellen aan de sponsors.
Er mag maar X % van jullie inkomen gespendeerd worden aan reclame. Willen jullie daar over gaan, is dat jullie goed recht, maar dan zonder belastingaftrek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, veel voetballers schenken ook aan goede doelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Misschien ben jij ook gestuurd door de media met je gezeik over voetbal? M.a.w. waarom zou u beter zijn dan ik?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 augustus 2020 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Je bent eigenlijk echt wel een regelneefje. Echt iemand die meent dat de overheid een vehikel moet zijn om zijn bekrompen mening op te leggen aan Jan en alleman. Zieligaard.
|
![]() |
![]() |