![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bébèr zal er zéker voor zorgen dat er een GRROOOOT deel verdeeld is voor dat het testament boven komt. Laatst gewijzigd door Boduo : 5 oktober 2020 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel om 't geld had ze 't iig niet hoeven doen, Boël is stukken rijker dan Albert. Misschien wedde ze wel op meerdere paarden? Boël's fortuin, deel van erfenis van Albert, eeuwige roem, 'n boost om haar pruts-kunstwerkjes gesleten te krijgen...? Acceptatie of gezellig in familiekring opgenomen worden, heeft ze er iig niet aan overgehouden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Eén: groot vraaggesprek.
Eén besluit: het is een schijnheilige teef² "Ik krijg de naam & al de rest" |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Hij zou dat niet hebben gedaan als ze braafjes zou gezwegen hebben dat Albert haar echte papa is. Ze had dus financieel eieren voor haar geld kunnen kiezen en braaf stommetje spelen. Iedereen content. Papa Boel, papa van Saksen-Coburg, Paola, ... Het feit dat ze dit niet deed wijst m.i. eerder op een principiele houding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zei ik toch al.
Maar pas nadat ze dat mediacircus ontketende. Daarvoor was ze enige erfgename.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Mme Boël van Sacksen-Coburg daar geen boke minder voor zal moeten eten, getuige de situatie nadat haar moeder scheidde van de Jacques en hertrouwde met 'n andere rijken tist:
"Delphine is de biologische dochter van Albert II, koning der Belgen en barones Sybille de Selys Longchamps (1941). Haar moeder trouwde in 1962 met jonkheer Jacques Boël (1929), telg uit het geslacht Boël. Het huwelijk werd ontbonden in 1978. Delphine draagt de familienaam Boël van haar indertijd vermeende vader, die het vaderschap niet ontkende. In 1982 hertrouwde Sybille de Longchamps met de weduwnaar Michael-Anthony Rathmore Cayzer (van de sinds 1904 en 1924 baronets, sinds 1939 barons Rotherwick) (1929-1990) en verhuisden moeder en dochter naar Londen en naar het kasteel en het uitgebreide landgoed van de nieuwe echtgenoot. Delphine liep onder meer school in het exclusieve Collège le Rosey in Rolle (Zwitserland). Ze aardde echter niet op een conventionele school en ging een kunstopleiding volgen aan de Chelsea School of Art and Design. Toen ze volwassen was, ging ze in de Londense wijk Notting Hill wonen, in een huis aan de Portobello Road, en produceerde felgekleurde sculpturen in papier-maché." https://nl.wikipedia.org/wiki/Delphine_Bo%C3%ABl Onterfd of niet, ik vermoed dat ze meer centjes heeft dan 99,99% van dit forum. Ik vind het wel goed dat ze Albert, koning of niet, zo publiekelijk te kakken heeft gezet. Zo'n hypocrieten verdienen dat.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 oktober 2020 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hun haar het prinsessenschap ze is tenslotte een kind van "onzen" Albert.
Gelukkig is haar echte vader rijker dan den Albert en zal ze waarschijnlijk niet ook aan de tepels van de Belgische schat"put" hoeven te hangen.
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zijn overwegend dezelfde maar dan heimelijke scheefpo.... .
Den Albert heeft daar nooit een geheim van gemaakt als ik de verhalen hoor van zijn legerdienst hier in Oostende.
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor wat hoort wat.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben niet beslagen in erfeniskwesties, maar ik vermoed dat ze ondertussen wel over voldoende financiën beschikt (via haar moeder) om ruim haar boontjes te kunnen doppen en daar dus geen spel over zal maken, over wat haar ex-stiefpapa daarover heeft besloten. Klassedame.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Als Filip enige ruimhartigheid bezit, zou 'm (discreet) z'n halfzuster kunnen contacteren om een en ander bij te leggen en proberen goed te maken wat z'n vader lafhartig heeft verzuimd.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() ’t Ja, ik weet ook niet wat in z’n hoofd speelt, maar feit is dat Filip (en z’n broer) eveneens emotioneel verwaarloosd is geweest door z’n vader en daardoor als geen ander zich kan voorstellen wat Delphine heel haar leven heeft ervaren.
Tweedens, z’n halfzus draagt, net zoals Filip, de helft van het dna van hun vader, wat ze beiden qua afkomst dichter bij elkaar doet staan, dan zelfs z’n eigen vrouw. Derdens, aangezien Filip het en public al enkele malen gehad heeft over ‘familiewaarden’, kan ‘m dat principe bij deze hardmaken aan z’n eigen kinderen en tevens iedereen (bevolking) aantonen dat hij het daarover meent en niet zomaar wat zever verkoopt, zoals Albert dat destijds deed. And last but not least, het zou de niet al te frisse reputatie van het koningshuis opkrikken, zeker in een tijd waar ‘samenhorigheid’, ‘solidariteit’, ‘opkomen voor elkaar’ en ‘muren slopen’ ons om de oren worden geslagen. Kortom, hier heeft Filip een unieke kans, om als een echte koning te handelen en daarmee de scheve voetsporen van z’n vader uit te wissen. Daarom.
![]() |
#99 | |
|
![]() Intussen draait Boudewijn zich om zijn graf. Wat een triestig schouwspel.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat Filiep toenadering zoekt met Delphine, maar ik vrees dat zowel zijn moeder als zijn vader dood moeten zijn vooraleer dat kan gebeuren. Laatst gewijzigd door Tavek : 6 oktober 2020 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |