![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het over ministers. Die twee hebben puur theoretisch gezien weinig tot niets met elkaar te maken (zoals in quasi elk ander land). De uitvoerende macht hoeft immers helemaal niet te worden samengesteld uit leden van de wetgevende macht. Ik denk eerlijk gezegd dat ik één van de weinigen ben die het gehele plaatje ziet. Ik heb hier in het lang en het breed (zie vooral pagina 3) uitgelegd waarom ik vind dat het helemaal geen probleem is dat een minister niet wordt gekozen uit de parlementsleden (integendeel, ik vind het zelfs nadelig dat een minister wordt gekozen uit de parlementsleden). U mag het daar mee eens zijn of u mag het daarmee oneens zijn. Zulke discussies houden, daar dient dit forum voor. Over kieskringen heb ik net nog geschreven in een ander topic: Citaat:
Citaat:
Maar deze reactie vind ik gewoon degoutant: Citaat:
U kan me van veel beschuldigen, maar niet van het feit dat mijn mening ongefundeerd zou zijn. Als u geen zin heeft om zulke dingen te bediscussiëren, geen probleem. Niemand dwingt u op dit forum te posten. Maar insinueren dat ik 'beter iets anders kan gaan doen' omdat ik er niets van zou begrijpen, pik ik niet. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 oktober 2020 om 16:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |