![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehoord van kuisen? Blijft uw kot heelder weken ongepoetst? Veegt u nooit de vloer?
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De resterende ingewanden tussen de tenen voelen wegknijpen dan. Tot het ribbenkastje duidelijk maakt dat er niet genoeg plaats in die sleffer voor lijkje en voet.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat Marie van de koster weer eens gelijk heeft
![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katten leren spelen met egels. Allemaal goed en wel tot die beesten er eens eentje tegenkomen in de vrije natuur. Stom zoals katten zijn zien ze natuurlijk dan het verschil niet tussen een pluche en een vlijmscherpe egel. Heel hun poten vol gaten. Schaam on joe!
![]() |
![]() |
#86 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is zo nog eens een kat gestolen van ons, een prachtkat, na drie maanden kwam ze bij ons terug aan zo met een blik van "Ik ken dat hier precies". Gewoon weer maar eens buren die onze gesneden kater binnen gepakt hadden en hem drie maanden binnen gehouden hadden. (Reden: ze dachten een een verloren kat in hun tuin)(Resultaat: kinderen veel verdriet wegens verdwijnen van hun kat). En dan vijf jaar geleden dit: Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 4 oktober 2020 om 10:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brrrrrrrrrrrrr
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel legt ge uw kot vol pepermunttheezakjes om de muizen weg te houden ofwel kuist ge al die pepermunttheezakjes op en stikt het binnen de kortste keren weer van de muizen. En uw kot vol pepermunttheezakjes én uw kot proper op dezelfde moment gaat niet lukken eh? De keuze is dus momenteel a) muizen b) kakkerlakken c) pepermunttheezakjes en kakkerlakken.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stap 1 : men legge onder bedden, kasten e.d. gebruikte pepermunttheezakjes en men spuite in de hoeken met de plantenspuit die men vooraf vulde met water en pepermuntolie. Stap 2 : de volgende dag kere, stofzuige of poetse men de woonst op de gewone manier en men verwijdert de pepermunttheezakjes. Stap 3 : na het keren, stofzuigen of poetsen legge men onder bedden, kasten e.d. gebruikte pepermunttheezakjes en spuite men in de hoeken met de plantenspuit gevuld met water en pepermuntolie. Deze 3 stappen herhale men dagelijks. Is het nu duidelijk genoeg? Of moet ik nog meer in de aanvoegende wijs zetten?
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het nog niet meer gezien dat product. Zouden daar reclamaties op gekomen zijn zodat men heeft moeten stoppen met het te maken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2020 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stap 1: klaar en helder. Al vraag ik me af dat je op den duur niet constant met traanogen door uw huis loopt met al die pepermunt. Stap 2: klaar en helder. Stap 3: hier stel ik mij toch nog wat vragen bij. 1) Je moet dus elke dag uw huis poetsen? Elke dag? Ooit al eens van mensen gehoord die gaan werken? En dan nog; zelfs mensen die dat niet doen, poetsen die elke dag hun huis? Elke dag?? 2) Die gebruikte pepermunttheezakjes uit punt 3, zijn dat nieuwe of zijn dat dezelfde als degene die je bij stap 2 verwijderd hebt? Als dat nieuwe zijn is er een probleem want ik lust geen pepermuntthee en voor 1 keer (en voor een goei doel) wil ik zo wel eens een kop uitdrinken maar elke dag? En als dat de gebruikte terug mogen zijn zit je weer met mijn kakkerlakken. 3) Elke dag gebruikte pepermunttheezakjes rondstrooien in uw huis, elke dag de hele binnenkant van uw infrastructuur inspuiten met pepermuntolie... Gaat dan op den duur de verf niet van de muren beginnen te bladderen? Ik wil niet moeilijk doen en ben altijd te vinden voor een natuurlijke oplossing voor een natuurlijk probleem maar heel dit pepermuntmuizenverwijderingsritueel lijkt me toch ook behoorlijk wat nadelen in te houden. Nu, voor mij persoonlijk is dit geen probleem want ik heb een huis dat niet vol gaten zit langswaar muizen binnen kunnen komen en ik heb dan ook geen last met die beesten maar ik wil mensen die wel een woonst betrekken vol gaten behoeden voor extra miserie achteraf (oogartskosten, maag-darm-onderzoek, kakkerlakken, schilderskosten,...).
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 oktober 2020 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Nee hoor, ze voelde harig en warm.
Niet zo gezellig. Ik heb dus mijn goed hart getoond en haar voorzichtig naar onder gedragen en aan de deur gezet. Straks komt ze toch weer terug om zich op mijn schoot te nestelen. ![]() Laatst gewijzigd door pajoske : 4 oktober 2020 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vrouw of de buurvrouwpoes?