![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enfin, het is een beetje zoals tijdens WO2, toen konden die mekaar ook goed vinden in het fascisme.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overtreders komen nu snel voor het gerecht.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Hadden de ouders van Julie Van Espen en anderen maar hetzelfde kunnen zeggen.
Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() BDW is geen haar beter dan de rest. Hij heeft heel lang de mensen voor de gek kunnen houden (inl. mezelf) dat hij de nuchtere man van het gezond verstand was. Nu valt hij door de mand als alweer een mini-potentaatje.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die gestapo er niet zou zijn dan zouden al die dingen gewoon doorgaan hoor. Kijk, ik weet niet wat jij ziet, maar blijkbaar is dat dus duidelijk iets anders dan wat ik zie. Dat wil niet zeggen dat ik of jij liegen, enkel dat onze leefwereld anders is. Jij zou de gestapo bellen heb je al gezegd, dus jij zult niet te weten komen waar de feestjes doorgaan he. Want illegale samenkomsten en feestjes zijn er gewoon overal hoor. Kappers komen aan huis en hoeren ook. Van de pakweg 100 man waar ik mee in contact kom op mijn werk dragen er nog welgeteld 3 hun mondmasker correct. De plantmanager, de productiemanager en de preventieadviseur. Al de rest doet het enkel wat halfslachtig omdat het nu eenmaal moet. Ik ben afgelopen weekend op 7 verschillende plaatsen pinten gaan drinken met in totaal meer dan 20 mensen, en ik heb dan nog 3 uitnodigingen afgeslagen. Voor volgend weekend liggen er nu al 2 bijeenkomsten/feestjes vast. En morgen laat ik mijn haar knippen, illegaal. Voor kerstavond, kerstdag, oudejaar en nieuwjaar is er al een locatie. Alleen voor pre-oudejaar zijn we nog op zoek omdat de groep nogal groot is. Het kan perfect dat u alleen maar brave burgers ziet rondom u, en het kan zelfs perfect dat dat ook effectief allemaal brave burgers zijn natuurlijk. Maar dat is niet wat ik rondom mij zie. En dat is naar mijn verwachting ook niet wat effectief rondom u gebeurt, alleen wordt u niet uitgenodigd en merkt u er dus niet veel van. Laatst gewijzigd door denkimi : 7 december 2020 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier ergens een schilder in het zwart bezig, niemand is die gaan verklikken. Staat los van Corona, maar kom. De meeste van die feestjes werden door iemand verraden, zo simpel is het. Is het zo'n maatschappij dat we willen?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camera’s dienen om wildplassers te betrappen en een combi op af te sturen. Maar Julie was er inderdaad niets mee. En die mensen gaan ons de regels dicteren? Er zijn volken voor minder in opstand gekomen.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen is de Vlaming veel te mak.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Fred kent een kapster die stiekem bij de mensen thuis komt. Die geeft hij niet aan. Gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat tij kan snel keren.
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
valt het je niet op dat de grootste corona fascisten hier bijna allemaal gepensioneerden zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Jammer genoeg geloof ik dat echt niet.
De gemiddelde Vlaming is een braaf en mak schaap dat zwijgzaam naar zijn meester luistert.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U dwaalt. Ik ben helemaal niet de enige die er zo over denkt. De meeste virologen denken immers hetzelfde, op voorwaarde dat ze hun job kennen en eerlijk wensen te zijn met de rest van de wereld. Maar op dit moment is heel deze farce het duurste wetenschappelijke experiment in de geschiedenis van de mensheid. De wereld als virologische petrischaal. En weet je waarom ze dat kunnen? Omdat de luide minderheid het verstand niet heeft om epidemiologische evidenties te onderkennen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 december 2020 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal wel hulp komen uit de allochtone gemeenschap.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten maar waarom je dan zo zit te bleiten en blijkbaar heel kwaad en gefrustreerd bent opdat het leven zijn gewone gangetje niet kan gaan is me ook een raadsel gezien je nu al niet meer weet waar eerst te gaan feesten en de uitnodigingen van de hand moet slaan ![]() Het zou me verwonderen dat jonge mensen ( als je dat al bent) die nu niet weten waar eerst te gaan feesten hier hun boosheid zouden komen verkondigen aan wat oudere gepensioneerden ![]() Enig probleem is volgens mij als het al klopt wat je schrijft dat je het hierdoor nog allemaal voor (heel) lange tijd in de illegale sfeer zal moeten uitzingen maar ook dat is voor jou totaal geen probleem dus ik zou zeggen geniet ervan ....het leven gaat toch maar zijn gewone gangetje. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 december 2020 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 december 2020 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat loutere FEIT is genoeg om de simpelen van geest bang en gecontroleerd te houden.
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|