![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder virus waren er geen vaccins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-3d8Y44fZrQ
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dat is waar.
Maar het is natuurlijk geen causale link. Het virus heeft voor waanzin gezorgd, en waanzinnige mensen zorgen voor de maatregelen. Als we intelligente rationele mensen aan het beleid hadden gehad dan zou die link er niet geweest zijn. Helaas zijn het politici en kwakzalvers die de dienst uitmaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt blijft dat hoe duidelijker wordt dat het virus quasi onschadelijk is voor mensen onder de 50, en hoe duidelijker wordt dat de vaccins niet doen wat beloofd werd, hoe fanatieker jij wordt in het verdedigen van de waanzin. Een soort omgekeerd voortschrijdend inzicht dus. Hoe duidelijk wordt dat bidden niet helpt, hoe meer ik ga oproepen tot bidden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier een recente studie over long covid bij >26000 volwassenen: https://jamanetwork.com/journals/jam...rticle/2785832 Ze zijn erin geslaagd een "placebo groep" te vinden: mensen die (verkeerdelijk) denken dat ze covid hebben gehad. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had ook 6 maanden tot een jaar long-Covid na m’n besmetting. Ik had letterlijk een maand niets anders gedaan dan bewegen van bed naar zetel vanwege Covid en een gelijktijdig andere aandoening, mijn gevoel was dat ik die tijd nodig had om mijn conditie terug op te bouwen. Die was voor Covid al niet om over naar huis te schrijven maar gaf nadien toch wat problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vroeger waren antivaxxers mensen die categoriek tegen alle vaccins waren. Sinds dit jaar zijn dat mensen die overwegend volledig gevaccineerd zijn, maar passen voor de experimentele brol van Pfizer & co. Op een dag zullen antivaxxers mensen zijn die volledig gevaccineerd zijn tegen covid, inclusief de vier boosters, maar passen voor de vijfde booster. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 10 november 2021 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb de indruk dat men zelfs antivaxxer is als men zelf volledig gevaccineerd is met de 25 dosissen die moeten verkocht worden, maar ergens een bezwaar heeft om mee te doen met de dwang op anderen om hetzelfde te doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2021 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
‘Het wordt de deontologische plicht van artsen om de coronavaccins aan te bevelen.’ De Morgen kon een niet mis te verstaan advies van de Orde der Artsen aan alle dokters in ons land inkijken. Tegen antivaxdokters, die het nut of de veiligheid van de vaccins in twijfel trekken, zal ‘streng worden opgetreden’. https://www.demorgen.be/nieuws/orde-...icht~b5e89c72/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er breken donkere tijden aan. Laatst gewijzigd door denkimi : 10 november 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de democratie die zich overal ter wereld gaat opdringen, don’t get it twisted.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft overdreven met te zeggen dat het na de vaccinaties allemaal voorbij zou zijn.
Van de andere kant keren een aantal hier de zaken ten onrechte om. De vaccins hebben wel degelijk het probleem kleiner gemaakt. Niet in de zin dat het vaccin besmettingen tegengaat, maar in de zin dat het ervoor zorgt dat mensen minder ziek worden. Als iets niet 100% werkt moet je niet komen zeggen dat het helemaal niet werkt. Zoals de situatie nu evolueert zal covid mogelijk een regelmatig terugkerend virus zijn, waartegen je je kan wapenen met een jaarlijks vaccin.
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Wetenschapsteam zoekt mensen die van nature bestand zijn tegen Covid, immunologe Filomeen Haerynck geeft meer uitleg: “Mijn mailbox is ontploft”
Hoe gaat de wetenschap die mensen met superieure genen noemen, Ariërs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat was evident dat dat risico bestond met de totalitaire machtsgreep in maart 2020, maar het gegeven dat er niet veel Jurgens zijn opgestaan als ze hun circus herhaalden in het najaar wilde zeggen dat het regime voorgoed geinstalleerd is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Toch wel een beetje, denk ik. Net als de wetenschap al decennia doet met sommige andere chronische aandoeningen die niet in hun kraam passen.
Heb je jezelf ook afgevraagd hoe de wetenschappers die dit onderzoek hebben uitgevoerd vast hebben gesteld dat deze mensen nooit Covid hebben gehad? Is daar een sluitende test voor? Walgelijke attitude, schuif maar aan bij de Great Barrington Declaratie en hun 'focused protection' |
![]() |
![]() |