![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No big deal als het gewoon over het protocol gaat en niet over het huwelijksfeest.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het protocol van de christelijke feestdag genaamd Kerstmis vereist dat er samengekomen wordt met de familie om de geboorte van christus te vieren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Dat is zo en ik voel sinds vandaag een serieuze opwelling van mijn geloof.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kerstman, gesponsord door Coca Cola, is belangrijker dan de geboorte van Jezus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind deze wel goed van Van Q.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201209_93861294 Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() de parabels van de ''Geloven'' hebben doorheen de geschiedenis voor niets anders gezorgd dan extreme manipulatie waar ze over lijken gingen van de mens, dit alleen om hun macht over de mens te bestendegen zelfs tot na de dood.
Wat nu weer bewezen word door uitspraak die tegen alle corona strijd regelingen ingaat. De geloven die steeds gezorgd hebben voor massa's leugens, bedrog, onderdrukking, bloederige repressie, oorlogen en vooral veel ellende met doden. De doden is het angst wapen van al de geloven, en de geloven gebruiken het steeds en bij alle mogelijke en onmogelijke gebeurtenissen opnieuw in hun streven naar macht. Als de VS de lord aanroept is het 100% zeker om oorlog goed te keuren enz. Het eerste wat Poetin deed om zijn persoonlijke almacht te verwezenlijken was .... inderdaad band smeden met het geloof aldaar de Russische orthodoxe kerk. Idem Erdogan met zijn islam grijze wolven toestand thanksgiving is oorspronkelijk feest om het vermoorden van ongelovigen, Indianen..... Dus nu weer! De diensten zullen samen troepen toelaten met virus verspreiden als gevolg met hospitaal opnames en waarschijnlijk ook doden. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 december 2020 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met alle respect voor de gelovigen trouwens. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 december 2020 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als gij liever coca cola prijst die dag, be my guest ![]() Het recht op godsdienstvrijheid is voornamelijk gericht op het beschermen van religies en geloofsovertuigingen tegen staatsinmenging. Artikel 18:1 Een ieder heeft het recht op vrijheid van denken, geweten en godsdienst. Dit recht omvat mede de vrijheid een zelf gekozen godsdienst of levensovertuiging te hebben of te aanvaarden, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of levensovertuiging tot uiting te brengen door de eredienst, het onderhouden van de geboden en voorschriften, door praktische toepassing en het onderwijzen ervan https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Godsdienstvrijheid
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 december 2020 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, in jouw ogen is niet hetzelfde als in mijn ogen. Je kan gelijk hebben, maar ik kies voor mijn optie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() De kerst mis was toch altijd met een volle kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de b. grondvod: Citaat:
https://www.senate.be/doc/const_nl.html#t2
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eet zo goed als geen vlees en vind dat moslims alsnog hun offerfeest moeten kunnen behouden, zoals ze dat altijd gedaan hebben.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na de verlichting kroop de westerse wereld onder het juk van de christenreligie, om zeer snel te pieken op gebied van cultureel en economisch gebied. De leer van Marx en consoorten verving religieus collectivisme (het verschil tussen geloof en religie is het centrale aansturen ervan) in overheidscollectivisme, en sindsdien gaat het snel bergaf met onze samenleving. Dus godfascisme en staatsfascisme is kiezen tussen de pest en de pest. Uw beurt... ![]()
![]() |