![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 december 2020 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de laatste versies kan het nog net wel maar daar kon M$ moeilijk anders hé. Anders hadden ze bakken kritiek mogen krijgen van mensen die net een office hadden aangekocht.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel gemaakte fouten
p.s. Bij de installatie van een windows10 versie op een oudere PC kan je toch eerst uittesten welke software doorgaat van uw oudere toestel en welke software er aan vernieuwing toe is?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat hier al dadelijk opvalt is dat de 10 enorm veeleisend is wat hardware betreft. Precies of er ergens 'afspraken' gemaakt zijn tussen M$ en 'derden'. Normaal gezien zou je van een Win-7 probleemloos moeten kunnen overstappen naar de 10 wat hardware betreft dan toch.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreek ik dan over 'oude pc's' die toch qua specs al uit de kluiten gewassen waren toen ze op Win7 draaiden? Best eerst even nakijken is de boodschap: Ga naar je 'Configuratiescherm', en klik daar op 'Systeem en beveiliging'. Klik in het volgende venster op 'Systeem'. Ook alles wat men op een oude PC gezet heeft (fotokes/teksten) op een externe harde schijf wegschrijven? Win 10 zou tevreden zijn met: Processor: 1 Ghz of hoger RAM (werkgeheugen): 1 GB (voor 32-bit) of 2 GB (voor 64-bit) Schijfruimte: 16 GB (voor 32-bit) / 20 GB (voor 64-bit) Videokaart: DirectX 9 of hoger Schermresolutie: 800 x 600 pixels of hoger Bovenstaande lijkt mij wat kort door de bocht. De gratis upgrade van Windows 7/8.1 naar Windows 10 MediaCreationTool PC specs, die mensen van CCleaner hebben daarvoor Speccy® Er zijn nog andere programma's die hetzelfde doen te vinden op het net. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2020 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet al bijna een gamer zijn om de 10 te kunnen draaien. (bij manier van spreken hé) Lol... CCleaner... dat was in het begin ook een tooltje dat je van M$ niet mocht draaien op je pc, maar dat heeft M$ niet lang volgehouden wegens te veel klachten. ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ccleaner gebruik ik al jaren.
Vooral om de 'registry' op te kuisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zelfs zo dat mijne Dell laptop (10 jaar) onder win 7&8 problemen had met een 'frozen screen'. Talloze klachten daarvan op het Dell forum. Bij het installeren van win10 gedaan met de problemen. Nu vervangen door een thinkpad T440 van 6 jaar, loopt als een trein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of op mijn oude XPS 17 van 10 jaar terug die mijn madam gebruikt voor thuiswerk.
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal rommel.
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zie ik maar een verklaring en dat is dat M$ ondertussen de 10 wat aangepast heeft op dat gebied want dat was een klacht die regelmatig te horen viel.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Gevaarlijk speelgoed of je moet écht weten met wat je bezig bent.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PrivaZer dan maar? (Wel weten hoe je die insteld anders ![]() p.s. Een oudere versie van de software want ik geloof, niet zeker van, dat de laatste versie (v4.0.15) géén cookies meer zal verwijderen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2020 om 05:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon niks van die rommel tooltjes draaien op uwen bak. Toch niet moeilijk?
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit een probleem (op een oude met Win 7 pc) gehad na PrivaZer zijn werk even te laten doen. (zoals ik al eerder schreef, wel opletten hoe je die gaat instellen want ... ![]() Logfiles dan zo maar wegwerken? Command prompt (Opdrachtprompt) als admin en dan: for /F "tokens=*" %1 in ('wevtutil.exe el') DO wevtutil.exe cl "%1" Of dat zijn werk echt doet????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2020 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En afhankelijk van welke programma's je op je pc hebt, kan het van belang zijn om niet over te stappen op een nieuwere versie van windows. De oudere programma's waren namelijk nog makkelijke te krakken, terwijl ze toch pokke duur waren om legaal aan te schaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij opvalt is dat wanneer een programma wordt verwijderd, niet altijd de keys in het register worden verwijderd. Idem bij het updaten van sommige programma's. Soms is het aantal keys aanzienlijk, en als de keys worden verwijderd dan heb ik toch de indruk dat het systeem beter functioneert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps: ik veronderstel een typfoutje zekers ? ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 16 december 2020 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |