![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Single for life = zwemmen in geld - Geen kinderen om te onderhouden - Geen vrouw die ge af en toe stenen moet geven met een prijskaartje van 4 tot 5 cijfers - Geen trouwfeest ter waarde van een belegging van 30 jaar
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Voel me in de zak gezet! En wat dat kinderen onderhouden betreft, we werken beide, dus ja, ook daar in de zak gezet. Poor me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat echte liefde niet om geld draait. De mooiste relaties zijn degene waarin de partners klikken en goed kunnen samenwerken. ![]() Trouwens, als een vrouw u verlaat omdat ge niet genoeg geld spendeert aan haar dan zegt dat meer over die vrouw dan over die man.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |