![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 februari 2021 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=KFXOKxqZT5c Collectieve hysterie is wel angstaanjagend, maar ik denk zelf niet dat we er zitten nu. De samenleving is daar niet ontwricht genoeg voor. Nu ja, het is niet dat een land als België hierin dé voortrekkersrol zal nemen. Laatst gewijzigd door Weyland : 19 februari 2021 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 februari 2021 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men in die diensten soms wat inzicht heeft in wat allemaal kan gebeuren, is iets helemaal anders dan het plannen, natuurlijk. Als ik zie dat mijn buurman als een oen aan de remmen van zijn auto werkt, en ik denk dat als die mens zo voort doet, hij in een ravijn zal rijden met een auto met niet-werkende remmen, en dat het dan voor mij een kans is om met mijn heel sexy buurvrouw eens in bed te duiken om haar te "troosten", dan ben ik nog altijd geen moordenaar als die vent inderdaad in de ravijn rijdt, en ik de dag daarop zijn weduwe wip he ![]() Ja, ik heb niet alles gedaan om hem te weerhouden zijn remmen naar de vaantjes te helpen, natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan is de betrokkenheid van de CIA en de Mossad (wat zou zodanig 'natuurlijk' zijn aan het onmogelijk verklaren daarvan in het licht van de hele geschiedenis van zulke diensten?) m.i. een feitenkwestie en geen zaak van 'geloof'. En er zijn toch indicaties die serieus onderzoek in dat verband rechtvaardigen. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 februari 2021 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn voorbeeldje: als ik te dom zou zijn om te zien dat mijn buurman zijn remmen kapot maakt, dan zou ik blij en tevreden mijn buurvrouw mogen wippen. Als ik de situatie zou begrijpen, dan zou ik dat moeten vermijden en haar niet wippen. Dan is het beter van idioot te zijn. Die wippen meer buurvrouwen. Het zou een nadeel betekenen van dat te begrijpen, want dan had je het zogezegd moeten vermijden en het voordeel missen. Als je te onnozel bent, dan mag je ervan profiteren. Zou te gek zijn he. Zalig de armen van geest. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2021 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder definieer je 'voordeel' natuurlijk weer in je gekende stijl, dat heeft dan weer te maken met de bredere beschouwing van de ethiek als zodanig die net de doelen van het handelen herdefinieert omdat het principe van het mimetische conflict ('willen wat de ander heeft/is') anders tot culturele erosie en individuele mentale ontregeling zou leiden. Herdefinieert in de richting van vreugde aan de vruchtbare synergie en opbouw van een levende, werkzame structuur, waaronder de politiek als stuurkunst van het sociale. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 februari 2021 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens zijn "het klimaat" en "corona" in zekere zin ook erg verwant. Denken dat je een 'beter klimaat' krijgt door af te zien van citytrips lijkt al een beetje op 'het virus tegenhouden' door allerlei activiteiten niet te doen. De essentie is niet 'het probleem' of 'de oplossing' maar de controle op de bevolking bij een regime-change.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, de huidige recrutering van machtshebbers. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 februari 2021 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo gaan we er toch stilaan komen.....in mijn 2027
![]() https://www.hln.be/buitenland/topexp...agen~a4d179af/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Wever zegt: "Nog even volhouden"! Komaan mensen.
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...cid=spartandhp |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is relatief...dus dat 'even' kan natuurlijk tot in 2027 zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 februari 2021 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Gucht heeft het weeral verraden: 100 jaar !
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2021 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de mensen in mijn omgeving zijn het strontmoe. Als de overheid niet ontmaatregelt, dan doen de mensen dat zelf wel
Dit weekend 4 bbq's in de buurt met iets meer dan 4 personen. Eens de lente echt van start gaat is het hek van de dam. Dan kunnen al die "nog even volhouden" "experten" hun advies steken daar waar de zon niet schijnt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu zie je al veel breuklijnen. |
|
![]() |
![]() |