![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ga maar eens bij een apotheek een doosje paracetamol kopen. Denk bijna 7 euro voor 20 pilletjes. Wel ik ga u vertellen dat dat in veel landen bijna gratis is en te koop op iedere hoek van de straat. En van die zogenaamde uitleg die bij een medicament horen is klinkende onzin. Een arts geeft die al en staat trouwens ook op het voorschrift. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 maart 2021 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
DAt van die mondmaskers was wel volledige onzin. Maar ik had toen in Januari reeds een staple pff2 gekocht. Dan hadden ze nog het lef om mij te vragen mijn mondmaskers in te leveren voor de ziekenhuizen...
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ik zal zien of ik er om ga, maar wss laat ik het gewoon zo, ben die colona kotsbeu intssn. + ik heb nog steeds geen symptomen dus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apothekers verkopen vanaf morgen corona-zelftests: "Kom niet allemaal dinsdagochtend om 9 uur een test kopen"
Ik ben toch eens benieuwd hoeveel er voor 9 uur aan de deur van de apotheek zullen staan. Bron: VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Binnenkort zit iedereen als een zot 24/24 te zelftesten
![]() Ik hoor VDB het al zeggen, en zelftesten he mannen, ik hamer erop!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben deze namiddag eens naar de apotheker gestapt voor een zelftest. 8 euro. Gewoon om dat ding eens te proberen.
Staat er op de bijsluiter dat het stokje 2,5 cm in mijn neus moet. Dat lukte langs geen kanten. Vuilbak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens goed rochelen. Dan komt er snot van 5 cm diepte. Gebruik toch eens uw verstand ipv naar al die 'hoogopgeleiden' te luisteren. ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die was al lang de koop die zelftest.
Ligt er hier eentje, niemand die het gebruikt heeft hier ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me nog de artikelen over hoe men massa's virus in de stoelgang en op wc's vond. De zelftest in je gat steken zal dus ook wel helpen.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je besmet bent, hoe lang duurt het vooraleer dit te zien is op een zelftest ?
Toch niet onmiddellijk neem ik aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als er 1 nutteloos beroep is dan is het wel apotheker in een apotheek. Die mensen horen thuis in een laboratorium maar niet in een kruidenierszaak. Ik heb geen apotheek nodig om het doosje uit de rekken te nemen die een DR me voorschreef. In vele landen in Azië worden apotheken opengehouden door winkelbedienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt U lezen ? Dat zal dan ook wel in de bijsluiter staan. Heb ik geen apotheker voor nodig.
Moest al lang te koop zijn bij Kruidvat. Als er iets is waar beetje uitleg zou bijhoren zijn het condooms maar die mogen dan wel overal verkocht worden. Hoort de apothekeres daar geen uitleg bij te geven dan ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 november 2021 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei wat scheelt er aan uw neus?
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de apotheek enkel wat is voorgeschreven door een dokter. Voor de rest ga je bij de drogist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |