![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat wij in een land leven waar ge iedere medische ingreep moogt weigeren. En daar hoeft niemand zich in te verantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ouder is nog altijd verantwoordelijk voor (de zorg van) zijn/haar kind. Je kan je ook de vraag stellen hoe zonder testen op kinderen, de kinderen een vaccin zouden krijgen. Dat zou pas onethisch zijn. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 april 2021 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal gezien mag er enkel op kinderen geexperimenteerd worden in twee gevallen: 1) het experiment komt potentieel ten goede aan het geteste kind (bijvoorbeeld, dat kind heeft een aandoening waarop de gangbare behandeling niet goed werkt, en er is een voorstel voor een nieuw soort behandeling dat misschien beter werkt) 2) als er weinig gevaar is voor het geteste kind, moet het experiment ten goede komen aan "kinderen" in het algemeen, ook al is dat misschien niet expliciet het geval voor DIT geteste kind. Wat expliciet NIET mag is op kinderen testen voor het welzijn van niet-kinderen. Ik begrijp niet goed in welke mate het testen van dat vaccin op babies aan DIE specifieke baby ten goede komt of aan baby's in het algemeen. Als het gaat om meer groepsimmuniteit te bekomen, valt die test expliciet onder de condities waarbij testen op kinderen niet mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eerlijk gezegd wel gewacht hebben tot zich dat voordoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om kinderen gaat dan heb ik daar toch mijn twijfels over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij besluiten niet te vaccineren omdat het risico niet opweegt voor ons voordeel. Superverspreiders die 0,0 voorbereidde op disease X moeten dus geen irrationele beslissingen in mijn plaats nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() De kinderen in de baarmoeder moeten al gevaccineerd worden.
https://www.hln.be/binnenland/nieuw-...omments-anchor |
![]() |
![]() |