![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ge moogt ni rechts zijn,ge moogt ni links zijn,ge moet met een brommerke van 25km/u met een helm rijden,ge moet uw blauw betalen als ge per abuis eens een overtredingske maakt,ge moogt niet in ne caravan wonen,ge moogt niks verkeerd zeggen,men mag genen haarlak gebruiken,niet met den auto rijden,onze 6 verschillende vuilzakken vullen met de juiste materie en zeker niet buitenzetten voor 11 uur s'avonds,men mag niet ouder worden wegens de vergrijzing,men mag niet werkeloos zijn,men mag niet reclameren op de politiek volgens Verhofstadt,en dan hebt ge maar een klein greepje van wat je hier allemaal niet mag. Doe er nog maar wat bij,en de verzuring zal nog toenemen! Weet ge wat,het risico is geboren worden dus ga tegen u moeke en uw vake wat zagen want zij zijn de oorzaak dat ge nu moet lijden. In ieder geval van mijn centen gaat ge niet veel komen halen,ik rook ze nog liever op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Rook zoveel je wil! Ik verbied het roken niet, ik zeg alleen duidelijk, rook waar je anderen niet stoort. Dus als jij 3 pakjes per dag erdoor wil blazen, doe maar op. Maar niet bij: 1) kinderen (getuigd niet bepaald van verstandig gedrag) 2) volwassenen die niet-roker zijn. Laten we zo stellen. Als ik op café tussen een groep mensen sta, dan zijn daar veel rokers bij die zich voor niets generen. Als ik dan een dikke scheet laat, krijg ik klachten! ![]() Dat is discriminatie! Ik stap naar het CGKR, want ik mag niet stinken.......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() @doornroosje (met de roetzwarte longen)
Trouwens, ik besef maar al te goed dat jij enorm veel bijdraagt aan belastingen! Dus doe maar op! Als een roker telkens mij een financiële vergoeding geeft, voor het verpesten van mijn lucht, dan ben ik bereid om tot een consensus te komen. ![]() Laatst gewijzigd door Horus : 25 december 2004 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van de bevolking rookt niet, een gat in de markt dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik rook ja,en ja het is ongezond. En als men in cafe's of restaurants verbod geeft om te roken dan is dat maar zo,dan rook ik wel in mijnen hof,tot mijnen buur komt klagen omdat ik dan de mussen verjaag,voor mij is het een troost om eens een sigaretje op te steken ,na het eten of voor het slapen gaan. ALs u nu gaat zeggen dat ik en andere rokers daar nog eens voor moeten bijbetalen ,dan stel ik voor dat men de belasting die de regering ontvangt op een pakje sigaretten dan ook maar integraal terugstort aan de betalers van die sigaretten,want anders profiteerd het niet rokend gedeelte mee van mijn en andere rokers hun centen. En als u een scheet laat dan liefts niet in mijn geburen,maar ik kan het u niet ontzeggen om er ene de kop af te nijpen,en ik kan er u ook niet voor laten betalen. Ik ben trouwens op en top man,alhoewel ik toegeef dat mijn nicknaam anders doet vermoeden,maar daar heb ik zo mijn reden voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gezondheidszorg.......... privé en duurder voor rokers, sigaretten, goedkoper! Iemand die in mijn buurt rookt, heeft geen recht van klagen als ik een scheet laat, want ik ben even egoïstisch mbt frisse lucht als de roker. Ik had het over het betalen aan mij, omdat ik geen lucht meer heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En is gas niet schadelijk dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wat zou ik zijn zonder jouw goede raad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij kiest voor zijn sigaret, ik moet het ondergaan. Dus als er dan een 'tegenoffensief' komt, kan dat toch alleen maar als eerlijk beschouwd worden zeker. ![]() Trouwens, mijn scheten die stinken, zijn de sluipscheten, je hoort ze niet, maar stinken..........!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijks lokt ge wel gelijk gestemden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedereen zijn aanwezigheid ontvlucht blijft hij alleen achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dan is het vervelend natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() maar allee als ik nog eens goesting heb om te roken zal ik eens aan u denken en buiten gaan roken,maar als gij dan buitenkomt om ne scheet te laten ni te kort bij mij he! Laatst gewijzigd door doornroosje : 25 december 2004 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |