![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet hier bijgod niet waar ik mijn pepers, bomen en tomaten kwijt kan. Zelfs familie heeft me gezegd te stoppen met zaaien voor hen lol.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(noot: in mijn buurt hier werken wellicht veel mensen aan een minimumloon, maar tijdelijk: plukkers in de fruitoogst vb., maar dat zijn dus buitenlanders)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die jobs maken de mensen hun inkomen goed door overuren en/of buitenhuis overnachtingen. En veel buitenlanders werken hier aan een bruto minimuumloon, maar houden netto meer over, omdat zij belastingen betalen volgens hun thuisland en volgens het land van tewerkstelling. Voor een Nederlander maakt dat al snel 200 tot 500€ verschil. Waarmee nog eens bewezen word dat de lonen niet te laag liggen, maar de belastingen op arbeid veel te hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb nooit een firmawagen gehad, ik verdien eigenlijk meer dan wat iemand op mijn niveau normaal krijgt.,dank u baas. Maar ja zeer veel gebeurt belastingvrij of ontduikend.Dubbele fietsvergoeding, cadeaucheques, maaltijdcheques, groepsverzekering. Het is niet om dat ik dit geluk heb dat een ander moet slaven voor een hongerloon.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die "ontduikend' zal ook wel niet kloppen. Eer 'ontwijkend', wat legaal is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iets is waard wat de gek ervoor geeft. Ik ga geen toploon betalen aan iemand die met moeite in staat is zelfstandig te ademen of problemen heeft om een rol WC papier veilig te bedienen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken bedrijven die lichten boven het WC hangen hebben. Die gaan aan als er iemand gebruik van maakt. De maandag morgen zijn die meestal allemaal aan, vroeger waren er geen lichtjes en dan werden de toiletten slaapplaatsen.
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoek eerst eens een stukje niet bevuilde grond, dat op zich is al een zoektocht.
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Typisch links, "zij alleen" kennen de waarheid en hebben de oplossing om bedrijven ten gronde te richten met hun vakbonden als "bemiddelaars" en knokploegen als onderhandelaars.
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbruikt ook veel minder water. Waterschaarste is permanent wellicht.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2021 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() En als die dommerik nu eens 30 % meer dozen vult of vloertegels legt dan wat gangbaar is?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als die harde werker te dom is om dat te beseffen, verdient die niet beter En daar heeft een minimumloon bitter weinig vat op.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 juni 2021 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze dansen naar de pijpen van VOKA en het VBO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Een op vrijwillige basis afgesloten economisch contract, tegen gelijk welk loon, is het tegenovergestelde van slavernij.
Een organisme dat beslist tegen welke loon 2 partijen een economisch contract moet afgesloten worden, staat pal in kamp 3.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij verkiest dat ze naar de pijpen van de FGTB/ABVV moeten dansen ???
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
en sinds een aantal jaar tracht ik me te bekwamen in het zelf zaaien, spenen, en laten volgroeien van groenten. Elders word ik uitgemaakt voor prepper. Maar dat is eigenlijk een geuzennaam. zoals anti-vaxxer ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Leemans op kop. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 15 juni 2021 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |