Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2021, 18:13   #81
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het zijn wel humoristen. Kijk wat ze tweeten over hun eigen:

De door @NieuwsBlog
gepubliceerde peilingen zijn gebaseerd op eigen uitgevoerde peilingen en peilingen door derden. Daar wordt een gemene deler van genomen. Deze methodologie zorgt voor een betrouwbaarder resultaat dan de peilingen van politiek afhankelijke traditionele media.
Inderdaad, als je die zin gelezen hebt over hun "methode" dan weet je dat het bullshit is. Je hoeft niet eens meer naar de cijfers te kijken.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2021, 18:18   #82
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Inderdaad, als je die zin gelezen hebt over hun "methode" dan weet je dat het bullshit is. Je hoeft niet eens meer naar de cijfers te kijken.
Satire is inderdaad niet aan iedereen besteed.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 17:46   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Satire is inderdaad niet aan iedereen besteed.
En oplichting, zelfs onder het mom van satire, is aan mij niet besteed.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2021, 04:39   #84
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Hou ze vooral dom, dom , dom…..de slimme leven van de domme.....

Al decennia preken politieke (particratie) partijen wat zij willen preken en liefst zo onduidelijk mogelijk maar vooral via leuze 's met bloempotten werpen naar elkaar.

Zonder de materie ten gronde objectief te verduidelijken. Waar dan nog bovenop de verschillende taal instelling gebruikmakend van de decennia bagger hersenspoeling bagage als dooddoener gebruikt zal word om vooral agressiviteit tussen de mensen op te hitsen, aan te wakkeren.

Zodat de mensen weigeren te communiceren weigeren in dialoog te gaan en zich ingraven in on- interesse in het gebeuren, zijnde wat moet met dit land gebeuren. Zodat de particratie partijen en hun Klan dan het vrije woord krijgen. zo doet Poetin, Erdogan enz. het >> ging gaat het in Wit Rusland enz.... de mensen mochten toch kiezen stellen ze dan autoritair..

Nu gaan ze hier een bevraging organiseren, pfffff even dubbelzinnig als men dit met de Brexit in Engeland deed.

Opnieuw verwijs ik naar Zwitserland: als daar iets belangrijk voorgesteld word…..dan word het onderwerp van alle kanten politiek neutraal van alle mogelijke en onmogelijk kanten duidelijk toegelicht. Op school, in de pers, in de gemeenschap word het onderwerp aangesneden.

Met mogelijkheid om indien gewenst contact te zoeken met verduidelijkende neutrale contactpunten of op internet heel duidelijk politiek neutraal omschreven, in mensen taal begrijpelijk voor iedereen >>> wat, waarom en hoe of wat het gevolg kan zijn .... Zodat eenieder uiteindelijk zijn mening via een referendum kan duidelijk maken.

Vraagske? >>> hoeveel mensen weten hier dat er een bevraging gaat komen? Nu werd even tussen de regels summier bekend gemaakt... waar de mensen plots voor voldongen feiten geplaast gaan worden, vooral onwetend zullen moeten gaan kiezen....massa manipulatie is dat, onder het mom van democratiesch gebeuren PFFFFF

Bevraging, ging wellicht bij de meerderheid van de bevolking het ene oor in en nog sneller het andere oor uit >>>> doordat de mensen bezig waren met corona en of ze al of niet NU op verlof konden gaan.

Conclusie de bevraging hier lijkt mij groot boerenbedrog gesjoemel om nadien te kunnen zeggen "de mensen hebben gekozen, ze konden kiezen"…

Klopt, ze moesten kiezen Zonder ten gronde duidelijk onderricht geweest te zijn geworden van wat er kan gebeuren bij….Wat dus meer lijk op misbruik maken van democratisch gebeuren om via de massa dom te houden de massa terug in de zak te zetten.

En nadien alles en iedereen de mond te snoeren... want er werd gekozen!!!!( zie Engeland Brexit chaos)Zal er terug bloed vloeien in Belfast, gaat Schotland zoals in Hong Kong onder repressie komen te staan?

Word het Zoals nu de mensen in Engeland ervaren nade Brexit.

Duidelijk is de mensen in Engeland, Schotland, Ierland zitten er mee en moeten er nu wel mee verder. de politieke kaste zal wel dicteren van op hoge hoogte

Hier zal wellicht het streef doel (de particratie partijen zijn) van die bevraging zijn: de particratie terug te versterken via het federale gedrocht. Het democratisch terug verdrijven met de verwijzing " jullie hebben gekozen"
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 augustus 2021 om 05:09.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2022, 11:37   #85
De Koninck
Lokaal Raadslid

Standaard

verkeerde rubriek

Laatst gewijzigd door De Koninck : 1 juli 2022 om 11:40.
De Koninck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be