![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Damme is professor, hoofd van VAXINFECTIO, zit in Vaccinopolis en heeft een bedrijfje opgericht om beleggingen en vermogens voortvloeiend uit de vaccin business te beheren. Neutraal kun je hem niet noemen. --- Hij richtte immers op 17 juni 2019 samen met zijn vrouw een vennootschap onder firma op met de sprekende naam 'VAX-AD'. De missie van dit bedrijfje luidt: "het verlenen van diensten en adviezen in de wetenschap en ten gevolge van deze activiteit 'het beheer van beleggingen en vermogens'" https://www.dnb.com/business-directo...786b6527f.html https://www.facebook.com/Coronavirus...601651/?type=3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men omschrijft dat allemaal super ruim, om te vermijden dat men later de statuten moet gaan wijzigen. Als ik een vennootschap opricht om mijn activiteit van advocaat uit te oefenen, gaat daar ook instaan dat ik mag beleggen, investeren in vastgoed,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijpen de mensen hier nu niet aan de term 'belangenconflict'?
![]() Als iemand geld verdient aan de crisis dan moet die dat melden als die op TV een mening geeft over de crisis en de maatregelen, zo simpel is het. Of dat nu aandelen, grants, subsidies, opdrachten of een eigen bedrijfje is. Je gaat iemand van Phizer ook niet laten beslissen hoeveel vaccins je moet nemen voor de rest van je leven? Dat komt eerst voor een neutrale kommissie en dat wordt onderzocht, in normale omstandigheden dan toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaker je bij de dokter langskomt, hoe meer inkomsten voor de dokter. Verdenk jij je huisarts er ook van je opzettelijk niet te willen genezen in de hoop dat je vaker langskomt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een dokter weet je dat ie een dokter is, je kent zijn belangenconflict. Het gaat over informatie, welke belangenconflicten heeft zo'n TV-viroloog? Dat weten we dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan natuurlijk niet dat en aandelen bezitten en datzelfde bedrijf aanprijst als openbare raadgever.
Ik dacht dat dit verboden was zelfs.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 augustus 2021 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat denk ik niet, dat zijn gratuite en ver gezochte beschuldigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlieghe is geconventioneerd, die vraagt geen 100 euro voor een gesprekje aandelen? hopelijk hebben ze zich neit aan arco laten vangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voorbeeld is net om aan te tonen dat de redenering van Hoofdstraat niet per se steek houdt. Ik verdenk mijn dokter er helemaal niet van om mij bewust slecht te behandelen zodat ik vaker zou langskomen. Maar het belangenconflict is er in principe wel hé. Ik - en quasi elke andere burger - ga er echter van uit dat de dokter toch vooral om mijn welzijn geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moest Van Damme de VOF 'VAX-AD' niet hebben opgericht, wat weerhoudt hem ervan 'het beheer van beleggingen en vermogens' niet gewoon privé te doen? Of hij nu aandelen privé koopt of via zijn vennootschap, wat is het verschil op het vlak van belangenconflicten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal antivaxers die op de intensieve van de Covidzone liggen. (UZ-VUB)
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 augustus 2021 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hun keuze als ze dat risico willen lopen. Het risico is enkel ook voor zichzelf en andere niet-gevaccineerden.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat ze nu zullen komen aandraven met hun “mensenrechten” ?
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Echte antivaxers gaan niet naar een ziekenhuis. Die blijven gewoon thuis, leven gezond, maken kruidenaftreksels, ... Fake news!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |