![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke fractie van de mensheid willen uitroeien is "erover" ? | |||
Zelfs de eerste dode is erover ! Wij zijn woke ! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
1 moord is normaal, meer, dan ben je kierewiet. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Evenveel moorden als je mensen liefhebt. Meer is ongezond. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meer doden dan het jaarlijkse normale overlijden in uw land. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meer dan enkele procenten van de mensheid. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Als je de meerderheid van de mensheid doodt ben je erover. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hoe meer moorden, hoe beter. Je bent nooit psychopaat. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het zoals Patrick hierboven aanhaalt, als je een sluwe psycho bent (ik wil niet zeggen slim want dat is nog iets anders) dan maak je gebruik van jouw wetenschap of vermoeden hoe die ander gaat reageren. Laat ons zeggen dat dat misschien een beter herkeninningspunt is, dan het feit dat iemand empathie kan hebben. Persoonlijk kan ik veel empathie hebben voor iemand of een situatie, ... maar ik kan net zo goed besluiten om die andere zijn zwakte te gebruiken, al dan niet onbewust en al dan niet om goed of kwaad te doen. Dat kwaad doen hangt af van uw karakter. Dat goed doen ook en wat nog straffer is, is als je dat kunt laten doen door iemand anders of het slachtoffer zelf. Dat maakt u pas tot een echte psychopaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() OK, het was nog even fun, maar nu is't plezante er wel vanaf
![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Psychopathie is een neurologische afwijking in het Limbische systeem. Psychopaten hebben een gebrek aan affectieve empathie.
Je grootspraak op een forum is geen teken van psychopathie, Patrickje. Slechts een teken van aandachtsprostitutie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het sommigen aan inbeeldingsvermogen ontbreekt om zich een wereld voor te stellen waarin psychopathisch gedrag aanvaardbaar/de norm is. Ik ben een beetje allergisch voor dat soort romantisch/utopische waanbeelden, zoals alle "vroeger was het beter" claims. Enfin, geen goesting om nog eens dat pad op te gaan, dus ik trek me terug uit de discussie!
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit begrepen hoe het zelfs maar conceptueel mogelijk is om "mee te voelen" met onbekenden he. Of met personen in het verleden of de toekomst. Empathie is toch beperkt tot mensen die je heel goed kent, waar je sterke affectieve banden mee hebt, en *op het ogenblik zelf*, hee. Anders houdt dat geen steek. Het is uit het "dat houdt geen steek" idee dat ik ervan uit ga dat veruit de meeste mensen enkel maar doen alsof. Het is gewoon niet mogelijk dat die "meevoelen" met onbekenden en asynchronen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het erge is dat die dat blijven volhouden, ook al wil je wel eens de maskers afgooien. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 augustus 2021 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zal de chef van de firma zich in het weekeind als sportvisser zich anders gedragen dan op het werk.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 augustus 2021 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kan patrickve eens een cursus aan de Universiteit van Rotterdam volgen - minder dan 500 euro voor vier sessies! - over connecteren met je hartintelligentie.
![]() https://www.eur.nl/werken-bij/traini...tintelligentie Voor meer informatie van de coach zelf, Kirsten-Ann: https://www.youtube.com/watch?v=yStwEa6oA5c ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 augustus 2021 om 20:31. |
![]() |
![]() |