![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat eerste de "ongevaxxineerde" mensen die covids-gerelateerde problemen ontwikkelen NU doorheen de ziekenhuzen "passeren"..
Dan is er straks plaats vrij voor de "gecaccineerde" mensen die covids-gerelateerde problemen ontwikkelen en STRAKS doorheen de ziekenhuizen "passeren"... Is dat nu ZO moeilijk zeg? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk aan mijn conditie. Ik denk zelf. Ik ben bereid tot de last van een immuunkweek. Ipv voor gemak en vergetelheid te kiezen, en een drug te pakken. Ik doe dat voor mezelf. Ik doe op eigen risico. Blijk ik pechvogel, so be it. Wat anderen doen is hun zaak. Ik moei me daar niet mee. De "vaxxers", of accurater: de collaborateurs, daarentegen ... Meestal zijn het die die de coulissen van de committees van overheid bevolken. Of hun gesponsorde aanhang. Wiens brood men eet diens woord met spreekt. Hun zelf denken is niet eens relevant.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ze vorig jaar het omgekeerde deden, om de epidemie "erg" te doen lijken. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je vergeet dat wij al met zn allen duur betalen voor onze SZ/gezondheidszorg en er al ten dele privatisering bestaat door de hospitalisatieverzekering. Jij wil naar amerikaanse, asociale toestanden waarbij enkel diegenen die het kunnen betalen nog medische/gezondheidszorg kunnen en mogen krijgen? ![]() Awel, dan schaffen ze ook eerst maar alle belastingen voor SZ af, als ik geen gezondheidszorg krijg, dan betaal ik er ook niet voor!
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien wij allemaal verschillende risico profielen hebben, en wij hebben allemaal ook een verschillende risico tolerantie, spreekt het vanzelf dat een uniform systeem met eenheidsworst voor iedereen voor de meesten niet OK is. Want inderdaad, enerzijds heeft men dan dat zij die een hogere risico tolerantie hebben, VERBODEN moet worden om te doen wat zij willen ; anderzijds hebben wij dat zij met een hoog risico profiel enorm profiteren van zij met lager risico profiel ; en tenslotte hebben we vorig jaar gezien dat de grote massa die perfect een laag risico bleef houden en normaal "gedekt was" door haar bijdrage, den boom in kon omwille van een klein groepje hoge-risico kwiebussen die alle resources inpikten. Als men dat segmenteert volgens elk wat wils, dan gebeuren zulke dingen niet. De eenheidsworst van gezondheidszorg en risico en bijdrage, is als 1 type wagen uitbrengen dat iedereen dan moet kopen. Dan rijdt bijna niemand met een auto die beantwoordt aan zijn noden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat laat mij aan iets anders denken: ja, het is mogelijk dat het vaccin 100% een zekere variant tegenhoudt, en 0% een andere. Dan bekom je exact dat. Stel dat er 10% van de virussen "door het vaccin geraken" en de 90% die overblijft, helemaal niet. Dan ga je hebben dat 100% doorgegeven wordt tussen niet-gevaccineerden: die 10% die ook gevaccineerden kan besmetten, en de 90% die door het vaccin tegengehouden worden. Het enige dat een gevaccineerde kan opdoen, is zo een virus van die 10%. Het enige dat hij doorgeeft, ook. Van zodra er dus EEN gevaccineerde in het koppel is, gaat het om die 10%. En of ze nu met 2 zijn of niet maakt niks uit. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 september 2021 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt nu met scheve argumenten afkomen en een zelf gefantaseerde constructie dat deze flagrante realiteiten een andere reden hebben. Maar het is een feit. In hetzelfde kleine land is een regio die kan versoepelen en de buren niet zuiver en alleen door de vaccinatiegraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij andere verzekeringen is dat ook zo: Als ik waterschade heb kan ik dat verhalen, maar als dat door mijn eigen nalatigheid heb, moet ik zelf dokken. Zo zou dat met covid ook moeten zijn. Gevaccineerd en covid: Terugbetaling mutualiteit. niet gevaccineerd en covid: Geen terugbetaling van de mutualiteit. Logisch toch? De lijn gewoon doortrekken zou ik denken. Neen aan het profitariaat. Polio is een ander verhaal, omdat het daar om kinderen gaat die niet zelf kunnen beslissen. COVID-19 treft vooral ouderen en zwakkeren, dus verplichting is niet aan de orde. COVID zal blijven bestaan en muteren en we zullen blijven besmetten, ook als gevaccineerden, maar wat boeit dat als je er niet ziek van wordt?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 18 september 2021 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke fantasie? Liggen er dan geen mensen in het ziekenhuis door obesitas? Liggen er dan geen mensen in het ziekenhuis door longkanker vanwege hun rookgedrag?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie kiest voor veiligheid voor vrijheid, zal geen van beiden hebben. - Ben Franklin, ongeveer ![]() De meest makke bevolking gaan ze eerst al hun vrijheden afnemen, en zo gaan ze het rijtje af in het westen. Laatst gewijzigd door betabyte : 18 september 2021 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens: wat jij zegt is equivalent aan "het zijn de niet-bekeerden die profiteren van het afnemen van de straffen door de Inquisitie opgelegd, omdat velen zich bekeerd hebben en de paus nu content is". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eigenaardige is dat men "niet zou versoepelen" om zogezegd die mensen die er zich niks van aantrekken, maar die 'daarvan zouden profiteren' te willen "beschermen", terwijl dat niet eens waar is. Als men versoepelt, en allen die niet gevaccineerd zijn, ook niet verzorgt is er geen enkel probleem. De niet-gevaccineerden zijn tevreden want zij trekken zich covid niet aan en gaan er graag dood aan in die zeldzame gevallen dat dat zou gebeuren, en de anderen hebben hun vaccin en moeten zich die anderen niet aantrekken. Dit is puur enkel en alleen een religieuze fetish om mensen tot vaccinatie willen te dwingen en om maatregelen willen te nemen. Je zou evengoed kunnen zeggen dat verstopte Joden profiteren dat er zoveel Joden aangegeven werden, want nu zijn de nazi's content, hun kampen draaien goed genoeg en ze kunnen nu wat versoepelen op het willen vinden van Joden, ze hebben er nog genoeg om af te maken ondertussen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 september 2021 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat ze hier aan zee de Brusselaars, de Walen en anderen gaan weigeren ? De Brusselaars die hier rondlopen willen gewoonweg naar zee, en ze zijn welkom. Ze consumeren. Ze genieten. De rest ook. En ze zijn met veel. Het zijn hoogdagen nu. Het woord profiteren zou ik voorzichtig gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Doe daar een saus van "fake empathie" bij en de misnoegde vaxxers doen de propaganda zelfs zonder de politici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders hebben we een probleem, ttz we nu al een probleem ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bespaar ons trouwens 4th Reich, Hitler en de nazi's. Dat is een riedel die steeds terugkomt als er geen argumenten meer zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik wil dat je gelijk hebt. Maar is het ondenkbaar dat Google/FB/Apple/Microsoft lobbyed om onze privacy aan hun laars te kunnen lappen, in ruil voor samenwerking met overheden voor propaganda? Begin de jaren 1900, was er het decennia van massaconsumptie. Laten we mensen hun "noden" veranderen naar "wensen". En zo is de geleidelijke push naar materialisme begonnen. Nu, sinds 200x, zitten we in het decennium van "veiligheid." Politiek correctheid ten top, alle kinderen hebben een aandoening (een actief kind heeft adhd bvb...), iedereen moet doodgeknuffelt worden met empathie.... Kritisch denken word weggecensurreerd voor "onze veiligheid". Ik hoop dat ik me dit inbeeld allemaal. ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 18 september 2021 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu is het een massa psychose? |
|
![]() |
![]() |