![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 4 oktober 2021 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik wens ook niet dat anderen gedwongen worden om "mijn overleven" te bevorderen en daar zelf ambras voor te ondergaan. Misschien zou ik het plezant vinden om ook op uw manier oud te worden. Maar misschien ben ik volgende week dood. In de grond kan mij dat eigenlijk weinig schelen. Het enige dat ik hoop is dat het geen lange agonie wordt, maar dat is het zo ongeveer. Een hartaanval mag wat mij betreft op elk moment komen. Ik vind niet dat gij wat dan ook van anderen te eisen hebt om UW dada, lang leven, kunnen door te voeren omdat GIJ dat graag hebt. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2021 om 07:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij had hier net zozeer de diehard anti-vaxxer kunnen spelen, maar hij heeft deze keer toevallig voor het omgekeerde gekozen. Zet hem gewoon op de negeerlijst. Stoppen met hem aandacht te geven is de enige manier om een troll te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, jezelf opsluiten en de rest van de bevolking zich laten besmetten tot het virus voldoende is afgezwakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ondertussen vaststel is dat er vooral veel met de vinger wordt gewezen, van jong naar oud (en omgekeerd), van gevaccineerden naar niet gevaccineerden (en omgekeerd). En dat terwijl het de bedoeling van de lockdowns en sluitingen was om de verspreiding van het virus tegen te gaan, opgelegd door een overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom eigenlijk niet? Even van jouw 'bredere' denkpatroon uitgaand.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin toch al maar serieus verder te sparen want 't wordt elk jaar wat duurder: ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging om een overheid die zich gaat bemoeien met wie ik in een privéwoonst uitnodig. Het ging om een overheid die gaat bepalen of ik na 12u nog mijn deur uitmag. Het ging over een overheid die bepaalde welke verplaatsingen ik mocht doen. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij al wel een oorlog meegemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verwacht niet dat jongeren en kinderen hun economische/financiële toekomst opofferen omdat u niet zelf de moeite wil doen om uzelf te beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, zoals zo goed als niemand hier.
Maar altijd maar komen zagen over mensen die niet meer bestaan die het nog zwaarder hadden. Anders kunnen ze nog afkomen met de slachtoffers van de tirannie van de Romeinen, Spanjaarden, Napoleon,...
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouderen die klagen over hoe 'flauw' jongeren doen en dan gaan verwijzen naar de oorlog etc. Terwijl ze zelf in één van de meest chille periodes ooit zijn opgegroeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij vandaag gedwongen wordt om iets nadeligs te ondergaan ten voordele van mij kan dat voor mij zeer positief lijken. Maar eenmaal we besloten hebben dat zoiets kan, dan kan het ik zijn die de volgende keer gedwongen wordt om mij op te offeren voor iemand anders. Zoiets schept een gevaarlijk precedent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de afspraak "we moorden elkaar niet uit" een goeie is, omdat mijn voordeel van anderen af te lappen, minder waard is dan mijn voordeel om niet door anderen afgelapt te worden, is "we dwingen elkaar niet" een even goeie, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2021 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook. Je kan je de vraag stellen of het zinvol is te blijven mijmeren over lockdown toestanden. Het is in ieder geval niet meer voor herhaling vatbaar. Dat krijg je niet meer verkocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |