![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want dan zal men niet meer kunnen doen alsof het door een klein groepje komt, en dan moeten er uiteraard 'DRINGENDE ANDERE maatregelen komen', en daarvoor heeft jouw kliek mede de pandemie wet goedgekeurd, om elke vorm van zulke dwingelandij op elk moment op basis van gelijk welke zever mogelijk te maken. Als jij echt denkt dat door toe te geven op de zoveelste vrijheidsinbreuk (hier dus vaccinatie dwang) ZONDER DAT DAAR EEN ECHT SANITAIR JUIST ARGUMENT ACHTER ZIT, de dwingelanden die dat kunnen bekomen, zal aanzetten tot minder totalitair gedrag, dan ben je ongelofelijk naief en zwaar mis. Het gaat uiteraard het omgekeerde effect hebben: je gaat ze stimuleren in het nog meer dwingen van allerlei kwakzalverij, zoals dat nu al anderhalf jaar bezig is, en telkens met het excuus "nog even dit en dan is het gedaan" ingevoerd wordt. Je doet hier weer 't zelfde "nog even geduld, eerst iedereen dwingen om gevaccineerd te zijn". Terwijl dat niks gaat doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 november 2021 om 13:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je begrijpt het punt niet. Ik haal dat helemaal niet aan om op emo dinges te spelen van dingen die 80 jaar geleden gebeurden (voor mij stelt dat niet veel voor trouwens). Ik haal het aan omdat het DEZELFDE MANIEREN VAN REDENEREN ZIJN, maar als men het in het kader van de gebeurtenissen van 80 jaar geleden plaatst, dan ZIE JE dat het absurd is als redeneringsvorm. Hier gaat het over "denken dat als men aan dictatoriale dwingelanden in hun klopjacht op hun slachtoffers meedoet, die dictatoriale dwingelanden nadien niet meer dictatoriaal zullen zijn, en ons gaan gerust laten". DAT is absurd, maar het is Panda's argument, en het argument van quercus en van nog anderen "het is de fout van de anti vaxxers dat ze weer met maatregelen afkomen". Dat is PERFECT EQUIVALENT aan de logica "het is de fout van de niet-vergaste Joden dat de nazi's hier weer rondhangen". Als ik DAT zeg, zie je het idiote daaraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdat die vaccins ferm tegen vallen en men dit liever niet te hard roept wegens geen alternatieven probeert men nu alles uit de kast te halen wat men kan om een nieuwe Lockdown te vermijden. Ditmaal is oorzaak van de weerkerende ellende het falen van die vaccins. Veel anders dan een pleister op een open wonde kunnen we ze niet omschrijven. Herinner je de uitleg dat ze er gingen voor zorgen dat gevaccineerde niet meer besmettelijk gingen zijn en ook niet meer zelf zouden worden besmet. Herinner je de uitleg dat we met een vaccinatie graad van 50 % daarna 60 % en dan 70/80 % op het droge gingen zijn. Nu zou 99 % precies nog niet voldoende zijn. Enige oorzaak....de vaccins de behalve miljarden te hebben opgeleverd aan big pharma alles behalve op punt staan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je totalitaire praktijken niet meer mag aanklagen omdat de situatie 80 jaar terug toch veel erger was dan zijn we bewust blind voor wat er vandaag gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je ons 50 jaar geleden gezegd dat je overal zou kunnen worden gefilmd ik had je ook voor gek verklaard. Wel ik dacht dat men je vandaag al min of meer overal kan volgen indien men wil dus zover staan we daar allemaal niet meer vanaf ( met uw GSM signalen kan men het al) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
U maakt u met dit soort geraaskal al even belachelijk als mambo met zijn complottheorieën. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders die weigeren het verplichte vaccin te laten toedienen, riskeren een geldboete van maximaal 800 euro https://www.hln.be/menen/ouders-weig...e-op~aa7b4b53/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccineer 100% van de bevolking, en dat verandert, ten aanzien van de huidige situatie, zo goed als niks meer. Waarom ? Al 20 keer uitgelegd, maar om de twee volgende redenen: De vaccinatie graad is al boven de 80%, bij de 65+ zelfs boven de 95%. Ondertussen doet het vaccin nog 2 dingen: 1) besmettingen MET DE HELFT verminderen 2) zware ziekte bij 65+ met een FACTOR 3 OF ZO verminderen. Welnu, bij de huidige hoge vaccinatie graad komen de bijdragen, zowel van besmettingen, als van zwaar zieken, dus GROTENDEELS van de gevaccineerde bevolking, en is de bijdrage hiertoe van niet-gevaccineerden stilaan marginaal aan het worden. Ruwweg: als 80% gevaccineerd is, dan hebben we 20 besmettingen die van niet-gevaccineerden komen, en 40 besmettingen die van andere gevaccineerden komen. Als 80% gevaccineerd is, dan komen 20 zwaar zieken van de niet- gevaccineerden, en 27 zwaar zieken van de gevaccineerden. De epidemie is nu dus een epidemie van gevaccineerden geworden. Ze is uiteraard minder hevig dan mochten er geen gevaccineerden zijn, maar de vaccinatie graad is nu zodanig hoog dat het niet de niet-gevaccineerden zijn die daar nog een voorname rol in spelen. Ga 100% vaccineren, en van uw 60 besmettingen, zijn er nu 50. Dat is niet significant verschillend. Ga 100% vaccineren, en van uw 47 zwaar zieken zijn er nu 33 zwaar zieken. Dat is ook niet significant verschillend. Kortom, denken dat het probleem opgelost is door dat kleine stukje naar 100% te brengen is het hoe langer hoe valser klinkende discours dat binnenkort onder het gewicht van de feiten die we al 4 maanden kennen, zal ineenstorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ferm teleurstelde, zijn de kwakzalvers die - grote professoren dat ze zijn - sprookjes verteld hebben. Eerst de maatschappij anderhalf jaar teisteren "omdat we op wondervaccins moeten wachten" (en andere remedies minachten en onderdrukken), dan de dwingeland gaan uithangen om vaccins aan jan en alleman verkocht te krijgen, en nu vaststellen dat die vaccins doen wat gewone vaccins doen, en niet werken als wonder tovermiddel dat ze beloofd hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Deze pastoor legt het mooi uit, en misschien gaan de Schoven en Dades van deze wereld ooit inzien aan wat zij actief meegewerkt hebben.
https://www.linkedin.com/posts/fabia...858391552-uisl |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel heel wat anders dan wat men ons tot hiertoe heeft willen laten geloven, niet?
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid-19 News: 10,423 New Covid Cases In India, Lowest Daily Rise Since Early February |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://theexpose.uk/2021/11/03/uk-h...ercent-higher/
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Experten kunnen zich nog beroepen op kennis. In onwetendheid konden we niet zondigen. Politici zullen hun gezicht redden op de kap van de experten, want deze laatsten bezorgen de informatie. Van Ranst heeft ondertussen z'n schup afgekuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij ook zo ongerust over hepatitis tetanus of difterie ? Ik alleszins niet want ik ben daartegen gevaccineerd. Ook omtrent polio heb ik me nooit meer ongerust gemaakt want ook daartegen ben ik gevaccineerd. |
|
![]() |
![]() |