![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien is de hele hoge transparantie van deze vaccins voor besmetting eerder een zegen, want hierdoor remmen ze niet veel en selecteren ze niet veel. Maar ik zou toch denken dat binnen de gastheer, er wel degelijk een selectie optreedt. Met de gigantische hoop gevaccineerden die zwaar besmet zijn, zou het toch aannemelijk zijn dat er varianten gekweekt worden die daar expliciet aan ontsnappen, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is natuurlijk dat geen kat weet wat zoiets op termijn met uw gezondheid of uw immuunsysteem doet he. Dat is een schabouwelijk experiment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker wanneer andere gedoctoreerde experts waarschuwen voor een scenario dat later realiteit werd. Gedenk de bloedstollingen en de allergische reacties op PEG. Dat werd realiteit maar zo lang mogelijk ontkend tot de bewijslast opstapelde en men bepaalde leeftijdsgroepen niet meer vaccineerde met dat dodelijk vaccin.
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vaccin zou de uitbraak van de ziekte moeten afremmen. Iets dat duidelijk ook te wensen overlaat. En heel de zever over het vaccin is gewoon een poging op de curve af te vlakken. Volgend de huidige gegeven zouden er 160 000 op de 11 500 000 inwoners van België 1.3% bevestigd besmet zijn met corona. 0.02% van de inwoners in België ligt met corona in het ziekenhuis en 0.005% ligt op IC. Jaarlijks krijgen +70 000 mensen in België te horen dat ze kanker hebben. En bij laattijdige ontdekking van die kanker, krijgen ze er nog een maximuum overleveningstijd bij. We hebben dus meer dan 140 000 inwoners van België de kans ontnomen zich tijdig te laten onderzoeken, zodat hun levens gered kunnen worden. De Europeanen maken slechts 9% uit van de wereldbevolking, maar maken 23,4% uit van het totaal aantal kankerspatienten en 20,3% van de sterfgevallen door kanker wereldwijd. Van de 70 000 nieuwe kankerpatiënten per jaar is meer dan 66% ouder dan 65. Een opvallend cijfer in de kankeronderzoeken. Citaat:
Citaat:
Bij longkanker word vaak het aangetaste deel van de longen verwijderd. En daarbij een coronabesmetting. Kankeronderzoek krijgt echter slechts +/-6 000 000€ subsidies per jaar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In extremis zou men zich in tegenwoordige tijden de vraag kunnen stellen: "Ben ik nog wel baas over mijn eigen lichaam?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zuid-Afrika, Brazilië en UK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat is de definitie van "baas" en wanneer uit dat zich? Als mijn baas en ik van hetzelfde gedacht zijn en hetzelfde willen dan uit zich dat niet. Dat concept komt louter tot uiting wanneer de ene iets wilt en de andere niet. Diegenen die dan het laatste woord heeft is de facto de baas. Toegepast op de verplichte vaccinatie: ik wil geen vaccin nemen, de overheid wilt dat ik wel dat vaccin neem. Ik moet mij verplicht laten vaccineren. Dit impliceert natuurlijk dat de overheid baas is over mijn lichaam want bij tegenstrijdigheid, heeft zij dan blijkbaar het laatste woord.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelf twijfel ik ook sterk om een booster te nemen, zolang mijn vaccins de nodige bescherming geven tegen erge ziekte lijkt me dat niet aangewezen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar beneden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een harde maar korte lockdown is psychologisch niet zo erg. Nu, met de besmettelijkheid van de delta-variant, is dat al wat anders. Dan moet je kunnen 'schuiven'. Maar zie jij de Geldverbrander al verschuiven? Die geilt gewoonweg op strenge collectivistische maatregelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ja, Australië misschien, maar die situatie is heel anders.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat herhaaldelijk inspuiten is krak hetzelfde als dat je elke dag op de tram zit, en elke dag virus afkomstig van medepassagiers inademt. Met dat verschil nog dat de inspuiting "verzwakt" is.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in het domein van de toxicologen stel ik hun expertise op prijs. Bijvoorbeeld: ik aanvaard perfect dat zo'n expert aantoont dat alcohol een hard drug is. Maar of dan alcohol gebannen moet worden uit de legale maatschappij, dat zeg ik dat dat het domein is van de verkozen democratie. Voor de rest zijn de toxicologen nogal verdeeld over de psychische gevolgen van drugs. Iets minder verdeeld zijn de psychiaters die in verslavingsklinieken hun patiënten behandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een goeie immuunreactie hebt tegen een echt virus, en er komen 200 virus deeltjes binnen, dan gaan die er direct aan, en 't is afgelopen. Uw lichaam merkt daar niks van. Opgeruimd. Als je dat even goeie immuunsysteem aan een vaccin injectie onderwerpt, dan forceer je een paar miljard reacties. Uw immuunsysteem gaat naar haar hoogste alarmfase, want normaal gezien kon dit niet. Als met de bestaande immuniteit er al een paar miljard "vijanden" aanwezig zijn, dan moet alles heel hard opgeschaald worden. Alles komt in alarm, en er worden enorme hoeveelheden antilichamen, T-cellen en wat weet ik nog allemaal bijgemaakt aan hoog tempo, want met zo een "invasie" is er serieus iets aan de hand. De cellen die deze miljarden "vijanden" aanmaken worden allemaal gedood. Uw cellen. Miljarden "nieuwe soldaatjes" worden gerecruteerd. Uw immuunsysteem ondergaat dit alsof het een ONOVERWONNEN infectie was en gaat voluit. Het is dus helemaal niet hetzelfde, voor de belasting van uw immuunsysteem, om blootgesteld te worden door viruskes op de tram waar ge direct meester van zijt, en een vaccin injectie te krijgen. Die hevige reactie is trouwens de BEDOELING van een vaccin. Maar het aan hoog tempo herhalen daarvan is niet noodzakelijk iets dat heel gezond is. Het is alsof je om de 4 maanden eens een deftige besmetting zou hebben he. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België zijn er al 1 680 000 bevestigde besmettingen geweest, dus hoe kom je aan 2.500.000 Belgen die zouden gestorven zijn zonder ingrijpen van de overheden?
Dit terwijl slechts 1.5% van de besmette (waaronder een kleine 8 000 slechts vermoedelijke besmette) zijn overleden. Op 11 500 000 inwoners geeft dat 183?*000 mensen die zouden zijn kunnen te komen overlijden zonder ingrijpen van de overheid. De overheden hebben echter pas ingegrepen toen de eerste golf al vollop aan het woeden was, waardoor er tijdens die golf al meer dan 9 000 coronadoden waren gevallen in juni 2020. 8700 in woonzorgcentra. Zonder maatregelen hadden er dus niet meer coronadoden gevallen, alleen had de farma-industrie een pak minder geld kunnen verdienen aan corona en had de economie veel minder verliezen geleden. Het is zelfs zo, dat Brazilië zonder maatregelen slechts een coronasterftecijfer van 0.2% heeft. Zelf die komen met hun 212 600 000 inwoners nog niet aan 615 000 coronadoden. En daar zijn de cijfers nog steeds in dalende lijn. Met de Braziliaanse maatregelen en de Braziliaanse medische hulpverlening zouden er dus 23 000 coronadoden zijn gevallen in België. Dus opnieuw, hoe kom je aan die 2 500 000 coronadoden (+21% van de Belgische bevolking) zonder maatregelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de echte reden waarom men ginder het leger heeft ingezet als begrafenis ondernemer (zo dienen die ook nog eens tot iets he) was dat de Italiaanse regering beslist had dat alle covid lijken VERBRAND moesten worden, en in Bergamo waar men eerder mensen begraaft, had men niet voldoende crematie ovens. Maar voor mijn part hadden ze die op het marktplein op een hoop gelegd en daar benzine over gegoten he. Het is toch niet om zo een prullen dat je mensen belet van te feesten en zo, zou ik denken. Jij vergeet altijd dat er VEEL MEER MENSEN in Bergamo NIET in een gang lagen, en NIET als lijk werden afgevoerd. DIE meerderheid haar belang primeert toch veruit op die PIEPKLEINE MINDERHEID gangliggers en lijken, dat is toch evident, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er dan enig ander vaccin dat met dezelfde regelmaat wordt ingespoten als de coronavaccins? U gaat er nogal gemakkelijk over als zou het allemaal niets betekenen of gelijk zou staan met er in moeder natuur omgaat.
|
![]() |
![]() |