![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, als de dokter dat zegt ... of zou zeggen ... of gezegd zou hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verwijs anders eens naar een land met een lage vaccinatiegraad die verhoudingsgewijs veel hogere besmettingscijfers hebben dan een land met een hoge vaccinatiegraad. Moest de stelling kloppen dan zou Portugal, met haar vaccinatiegraad van 98% toch beduidend beter besmettingscijfers moeten hebben dan pakweg Roemenië, met een lagere vaccinatiegraad? Uw stelling is bijgevolg gebaseerd op pure labo-vaststellingen die in de praktijk totaal niet blijken.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Wat gaat een 4e prik doen in het licht van deze studie :
https://www.cell.com/cell/pdf/S0092-...showall%3Dtrue Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard niet, zijn hoofd zit al compleet vol met holle mantra's...
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Als je niet test is er niets aan de hand...
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende Blue Sky zelfs 4 keer. Daarenboven zou de incidentie bij niet gevaccineerden dubbel zo hoog moeten liggen. We zien in de praktijk echter een hogere incidentie bij gevaccineerden. Dat negeert ie echter. Gewoon blindelings het mantra blijven volgen. Ook al zeggen de cijfers zwart op wit iets anders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 februari 2022 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Mijn huis staat niet in brand, dus ruk ik een paar jerrycans naft aan," is een meer treffende analogie.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
En medische behandelingen ondergaan voor niet-medische redenen is niet aangewezen, om niet te zeggen risicovoller dan ze NIET te ondergaan.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het laatste stukje in het vet wil zeggen dat - zoals ik al vaak eerder zegde - men verdorie moet ophouden met als leerling tovenaars steeds maar met datzelfde oude vaccin blijven bij te prikken. Maar voor de rest is het probleem dat dit artikel totaal is toegespitst op antilichamen. Dat is maar een partiele kijk op de zaak. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 februari 2022 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die hooggeleerde heer professor een uitspraak doet die al op het moment zelf ronduit verkeerd blijkt te zijn en door latere bevindingen nogmaals naar het rijk der fabelen wordt verwezen, is het bijzonder gevaarlijk die man vanuit het autoriteitsprincipe gedachteloos achterna te hollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch aangeraden door een zekere Beke die zich minister van Volksgezondheid noemt, maar het Engels blijkbaar zo matig beheerst dat hij totaal verkeerd leest wat in de Europese aanbevelingen staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen dokter nodig om een risico afweging te maken. De cijfers zijn beschikbaar open en bloot. Een dokter is alleen een meerwaarde als ge iets aan de hand hebt en er moet een diagnose gesteld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar dat men zich nog laat vaccineren.
Het is alsof je u zou laten vaccineren tegen malaria bij terugkomst uit een malaria land. Dat heeft ook geen zin meer.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 februari 2022 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij doet heeft iets te maken met het 8de gebod (als mijn geheugen goed is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |