![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil u dat ook voor bewust ongehuwde moeders? Voor gescheiden ouders. Ik vrees dat u met die ethische houdingen een grote uitzondering geworden bent in Vlaanderen. Wat ik daarbij over jou denk, is volkomen irrelevant, maar je kan er wel iets over vermoeden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de hel te kunnen bevolken !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon niet meer normaal dat ze lgbqt meer als norm etaleren dan het traditioneel huwelijk tussen een man en een vrouw. Waarom zouden homoseksuelen überhaupt ook een kind hebben? Dat is onnatuurlijk en tegen de Wet.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden holebi's geen kinderen mogen opvoeden? U blijft trachten uw oude wetten op te dringen. U maakt mij boos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nieuwe wetten die men opdrong worden niet meegegeven in mijn onderwijs. Dat het zo is wilt niet zeggen dat het plots normaal is. We leven nu eenmaal in een samenleving die haar mening vormt naar wat beeldschermen voor goed en slecht inlepelen. Mensen die naar de Bijbel of een ander geloof leven zijn vrij te benoemen dat het tegen de oorspronkelijk geschapen natuur in gaat. Ik ken een homofiele christen die zijn geloof voor zijn geaardheid plaatste, hij is een voorbeeld voor velen. Getuigenissen van positieve conversiebehandelingen zijn overigens geen “mening” maar feit.
![]() |
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je veroordeelt wel vrij hard hé
Citaat:
welke schade loop jij op als 2 mannen samenwonen, met mekaar vrijen of zelfs trouwen? Welke schade loop jij op als er wetten zijn die stellen dat je hen neit de kop mag inslaan omdat het homo's zijn Citaat:
god wil geen homo's maar heeft ze wel geschapen. LEg dat eens uit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schade wordt gepleegd op de kinderen waar politici en sexual justice warriors hun beleid op projecteren. Ze brengen die in de war en zorgen ertoe dat gelovige ouders vroeger en anders seksuele opvoeding moeten geven. De schade bij de jeugd is enorm. Zie bv wat er door de politieke correctheid van deze waanzinbedrijvers kan gebeuren, en wie wat durft zeggen is een “bigot”. https://www.dailymail.co.uk/news/art...young-two.html
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wie heeft u gelijk? god of de bijbel? Citaat:
indien wel, wat is het probleem? Citaat:
Citaat:
Citaat:
volledig naast de kwestie |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oow , wie heeft dat verzonnen ??
Ik stel voor conversatietherapie voor gelovigen die denken dat ze beter zijn , omdat zij enkel gelovig zijn en de waarheid volgen !! Citaat:
Citaat:
iedereen moet bekeert worden , want anders gaan ze naar de hel !! Inderdaad , stel dat een of meerdere van hun kinderen homo zijn .... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fout !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mij zijn zij gelijk zoals iedereen !! Nog dit: Als ik iets tegen een homo heb , dan is dat niet omdat die persoon homo is , maar wel omdat we niet overeenkomen met weet ik wat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 februari 2022 om 01:15. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houd ik toch van the charade/parade.
Cookiemonster, christenen geloven helemaal niet beter te zijn. Wij geloven dat we allemaal zondaars zijn en Christus gekomen is ons een nieuw evenbeeld te geven. In de gemeenschappen hebben we vaak met homofielen te maken die in meeste kerken warm onthaald worden. Een “geconverseerde” homofiel zal nooit heibel maken als de kerk diens relatie niet zegent. Om een perspectief te schetsen. Homofielen zijn welkom en hoeven geen oordeel te vrezen, maar het is wel zo dat Bijbel getrouwe kerken de brieven van Paulus niet aan de kant gaan smijten, he? De Bijbel bepaalt de Weg, en de Waarheid. Niet de mens want die is zondaar, allemaal. Niemand hoeft tot Christus te komen. Maar vaak zoeken homofielen wel een connectie met iets hoger dan zichzelf/mensen en keren ze zich tot geloof. Het is beter dat we daar als gemeenschappen duidelijk en kordaat in zijn zonder een mm vrij te geven in ons onderwijs. Dat wilt daarom niet zeggen dat men mensen moet verbannen of veroordelen. Iemand die anders kiest te zijn, mag in diens waarde blijven leven zoals die betaamt. Maar dat geldt evenzeer voor degene die hun connectie delen met de Bijbel of ander gelovig boek.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt gij een homofoob ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Right-wing provocateur Milo Yiannopoulos has come out as “ex-gay” – announcing that he “would like to help rehabilitate what the media calls “conversion therapy” over the next decade, according to a report.
https://nypost.com/2021/03/10/milo-y...d-sodomy-free/
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan die bende psychopaten die het tot in ieders huishouden poogden rammen verzekeren dat ze wat komen hebben.
Game on devils en daarmee bedoel ik een front aan klavierwarriors en getuigenissen van geconverseerde zielen. Vele homofielen en ex homofielen zijn massaal beïnvloed en misleid door massa hysterie. Ook de invloeden van hormonale verstoring zal wetenschappelijke aarding krijgen. Tijd...
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 22 februari 2022 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vinden géén aanwijzing dat homofilie natuurlijk genetisch aangeboren is. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat blootstelling aan hormonale behandelingen voor de geboorte -en na- bijdragen aan de geaardheid. Homofilie en transgender bv.
The message should remain the same that this is a complex behavior that genetics definitely plays a part in,” said study co-author Fah Sathirapongsasuti, a computational biologist at genetic testing company 23andMe in Mountain View, Calif., during a press conference. The handful of genetic studies conducted in the past few decades have looked at only a few hundred individuals at most—and almost exclusively men. Other studies have linked sexual orientation with environmental factors such as hormone exposure before birth and having older brothers. https://www.scientificamerican.com/a...xual-behavior/ This article critically reviews the available evidence regarding influences of testosterone on human gender-related development. In humans, testosterone is elevated in males from about weeks 8 to 24 of gestation and then again during early postnatal development. Individuals exposed to atypical concentrations of testosterone or other androgenic hormones prenatally, for example, because of genetic conditions or because their mothers were prescribed hormones during pregnancy, have been consistently found to show increased male-typical juvenile play behavior, alterations in sexual orientation and gender identity (the sense of self as male or female), and increased tendencies to engage in physically aggressive behavior. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4350266/
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
god als 1e transgender dan? homosexualtieit is in de hele dierenwereld zichtbaar, niet enkel bij mensen uw eugeneticaverhaal grijpt neit bij die dieren Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jouw Youtube leermeesters hebben je wijsgemaakt dat het ooit (wanneer? dat weet je zelf niet eens ![]() En dus wil jij normen opdringen, gedragingen opleggen, en van alles verbieden omdat die idiote Youtube leermeesters je hebben wijsgemaakt dat het niet mag. Je bazelt veel over "derde rijkers", ook dat blijkt projectie te zijn. Repent, CUFI!
![]() |