![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onvergelijkbaar met de berichtgeving van de Russische nazi-zwijnen die keer op keer gelogen is. De laatste berichten over de Chemische aanval zijn nog onbevestigd en we zullen zien hoe dat uitdraait. Er zal wel IETS in de lucht gezeten hebben, maar of het effectief een Chemisch wapen is, moet uiteraard eerst bewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu al een cliché: een 3de WO beginnen, is dat een oplossing ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem ze tenminste nog simpel genetisch boertig, ha jah!
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Momenteel word nog steeds onderzocht door de VS en UK of chemische wapens daadwerkelijk ingezet werden in Mariupol. Indien dit het geval is wat gaat het Westen dan doen, zijn melktandjes tonen aan Poetin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VRT NWS Volgens mij kan het Westen enkel met afschuw reageren. Meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer wapens sturen, verder weet ik het ook niet, China ga je alvast niet overtuigen met die leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Er is een fout geslopen in de topic hoofding, het moet zijn:"Chemische zo goed als aangekondigd."
https://www.hln.be/buitenland/milita...epol~a891172a/ Militaire woordvoerder ‘volksrepubliek’ Donetsk hield gisteren pleidooi voor chemische wapens "om mollen uit hun holen te roken” in Marioepol
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 12 april 2022 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn echt wel methodes voorhanden om ze uit te roken zonder verboden wapens te moeten gebruiken. De Westerse media is nog steeds zo corrupt als wat. https://en.wikipedia.org/wiki/Russia...tection_Troops What follows is a partial list as of November 2018 of military hardware available to the Russian NBCP troops:[2] RKhM-6 is a chemical reconnaissance vehicle on a BTR-80 base Shmel-M infantry rocket flamethrower TMS-65 is a specialized chemical vehicle on Ural-375 undercarriage TDA-3 smoke generator is designed to camouflage military facilities UTM-80 heat engine PMK-4 gas mask TOS-1A Buratino flamethrower heavy Tosochka flamethrower de video https://www.youtube.com/watch?v=MCB0BVAxyek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het woord van een ork is geen woord maar geknor, gingen de burgers van Marioepol niet zelf in opstand komen tegen de nazi's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kun je van beide partijen zeggen. Al mag deze oorlog inderdaad wel zo vlug mogelijk stoppen natuurlijk nu het aantal burgerslachtoffers nog steeds erg laag is naargelang de omstandigheden, ik hoop dat Rusland niet de complete kustlijn wil innemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Rusland dropt nog steeds timerbommen in burgerwijken in Kharkiv 19-uur journaal
Als de steeds dikker wordende kop van Poetinski ontploft eindigen waarschijnlijk de misdaden tegen burgers de kop wordt dikker, de beentjes dunner en de pas wordt steeds moeilijker, enkel zijn Millet jas geeft nog wat volume aan de opperork Plunderingen, verkrachtingen, executies, bombarderen van burgerdoelen, het afslachten van huisdieren barbaren en wildemannen noemt men ze daar , onze orks |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, dat kun je niet zeggen! Weerom bewuste verdraaiing en camouflage! Het Oekraïens leger is nooit in Rusland actief geweest. Hun troepen hebben niet verkracht. Ze hebben niet geplunderd. Ze zijn geen souveraine staat met geweld binnen gevallen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() No evidence presented your honour,
'Case dismissed" |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer zelfs. Nu zie en hoor ik dat ze bommekes met een timer droppen op burgerlocaties. Smeriger kan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er net zo veel van dan het feit dat een experimenteel geïnjecteerd goedje de mensheid van uitsterven moet beschermen.
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gunter weet het duidelijk beter dan de meerderheid in de vn-raad. Tja, antivaxers weten ook beter dan virologen.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |