![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat toch niet beweren dat Van Ranst al zo ver heen is dat hij niet weet dat er ook zo iets bestaat als après-ski?
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 maart 2022 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zijt gij een uitzondering. Degenen die ik ken (en wij incluus) meden openbare gelegenheden als de pest (nu nog tenandere want het is niet gedaan) omdat ze wisten dat het daar vol onwetend besmette gevaccineerden zat die zich laten wijsmaken hadden dat hen niets meer kon overkomen en dat ze het niet konden doorgeven..
Als wij boodschappen doen dragen we nog steeds ons masker .want een spreekwoord zegt;" Voorzichtigheid is de moeder van het kalf dat verdronken is in de porseleinwinkel." .........Of zoiets .... ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 maart 2022 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Gisteren als onderdeel van de postgraduaatopleiding nog les gehad over orthomoleculaire voedingsleer. Er komen veel interessante dingen aan bod over schadelijke stoffen in ons lichaam. Zo zei de prof dat studies aantonen dat tandvullingen (die kwik bevatten) doorheen de jaren gaan lekken. Ons lichaam kan zich niet van het kwik ontdoen. Het gaat zich doorheen de bloed - hersenbarrière heen bewegen en ontstekingen veroorzaken in hersenweefsel, wat leidt tot dementie.
Sinds de experimentele gentherapie van Pfizer zitten een heel aantal "zeldzame aandoeningen" in de lift. Waarschijnlijk zal het nog jaren duren voor we dit concreet in kaart kunnen brengen. De prof, die tegen de pensioenleeftijd zit en dus niks meer heeft te vrezen, was snoeihard tegen de mRNA vergifcampagne. Ik heb enig begrip voor mensen die zich in den beginne lieten inspuiten met Pfizer, denkend dat die inenting de transmissie van covid zou stoppen. Maar al wie zich sinds maart 2021 (toen wisten we dat het de transmissie niet stopt) nog liet prikken, is gatachterlijk. Ik ben er ernstig van geschrokken hoeveel medisch geschoolde collega's ik heb die achterlijk zijn. En degenen die niet achterlijk zijn, lieten het experimentele vergif in zich spuiten omdat ze anders niet op vakantie mogen gaan. Ze respecteren hun eigen lichaam niet. Ik zei al vanaf dag 1 dat die inentingscampagne een nazipraktijk is. Ik denk dat het nog 3 jaar gaat duren voordat de domsten in onze maatschappij gaan snappen wat dit met hun lichaam heeft gedaan.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 maart 2022 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat mensen zich laten vaccineren om transmissie te voorkomen. Het is vooral de media en de politici inclusief experten die dit laatste hebben ingepeperd. Ondertussen is het op dit vlak stil in alle windstreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreken over corona op café is ondertussen not done. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 'orthomoleculaire voedingsleer' leest, weet je dat je best doorbladert.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 maart 2022 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Corona gaat nooit meer weg. Net zoals griep nooit weg zal gaan. Sommige mensen leren daar mee leven en genieten terug ten volle. Wat ga je dan doen? Heel je leven in die angst blijven leven?
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had 80% van de wappies zich alsnog laten vaccineren. De resterende 20% van de wappes was ongetwijfeld blijven weigeren, maar dat was dan echt wel een verwaarloosbaar aantal geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu is het dan de beurt aan de wappies om de spot te drijven met (w)ezels die zich nog wel voor de vierde keer aan dezelfde steen stoten.
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze konden niet eens de epidemie bewijzen, laat staan maatregelen die niet hadden genomen mogen worden.
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid heeft lang, te lang, zitten uitgaan van het gezond verstand bij de burger. Maar het fake news circuit in kringen van Wappies heeft er bijna een sekte van gemaakt, met hun eigen 'geloof'. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid is gestart met dwingende maatregelen, zelfs toen het besef begon te groeien dat bepaalde maatregelen totaal zinloos zijn. Het CST werd op den duur belachelijk, in de eerste plaats omdat het jongeren aanmoedigde zich te laten vaccineren. Dat was een blunder van formaat. Wat niet belet dat er inderdaad steeds werd gevraagd het gezond verstand te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk, het is het 1 of het ander hé. Ofwel zijn de incidentiecijfers die Sciensano publiceert verkeerd, ofwel zijn ze dat niet hé. Je kan niet zeggen dat Sciensano correct is en dat de incidentiecijfers fout zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Portugal had een vaccinatiegraad van 98%, en het is niet dat ze daar minder maatregelen hebben moeten nemen dan eender welke doorsnee Europees land. Het vaccineren van die resterende 10%-20% zou in de praktijk geen enkel verschil hebben gemaakt.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gezondheidenwetenschap.b...-de-gezondheid
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |