![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat misschien juist die mensen zijn die zich afvragen: had de oorlog er geweest mocht Zelenski niet met de gedachte gezeten hebben om de toetreding tot de NAVO te willen versieren? Dat is blijkbaar ergens in een verkeerd keelgat geschoten. Het opstarten van de ziekelijke/walgelijke/criminele oorlog is ook totaal fout en de schuld daarvan moeten wij zoeken bij Poetin en volgelingen? p.s. Soms stel ik mij de vraag waarom de Oekraïners bepaalde gascentrales nog niet platgooiden in Rusland. Of zou dat het vuur helemaal aan de lont steken zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 5 april 2022 om 05:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() De Poetin lovers van extreem rechts zij de nuttige idioten die zegen een zijn voor Rusland en een gevaar voor de democratieën in Europa.
Deze idioten zijn er altijd al geweest en zullen er ook blijven. Dat is de tragiek van Europa en van Het Westen dat de collaboranten altijd onder ons zijn. Toch zal Europa zijn aantrekkingskracht houden voor intellectuele en jongeren uit de dictatoriale landen als Rusland , China , Turkije en de Arabieren. Een sterke EU en een sterke NAVO kan het enige antwoord zijn op deze bedreigingen van de buren. Helaas is Oekraïne het slachtoffer geworden van hun hechte band met Rusland. Laatst gewijzigd door cato : 5 april 2022 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de les blijven hé Catootje: dit ging over Viktor Orban, een realistischer personage dan de E.U. poesjenellen.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch vreselijk zo een verwoesting door poetin?? minstens 10.000 raketten afgevuurd. niet normaal Zijn die negers in engeland nu Pro POETIN?? hahah in rusland is een neger minderwaard dan een kakkerlak, vertelden negers mij zelf die daar zijn geweest. veel domme, onderontwikkelde, vieskleurige, indiase Hindoes zijn wel Pro Poetin ok. Wie moet nou die oorlogs schade, massa vernietiging en al die onbetaalbare lijken en verkrachtingen, genocide LEED, geestelijke mishandeling van 30 miljoen onschuldige mensen in Oekraine betalen?? is zeker al ruim 1 biljoen Euro? Kunnen die stomme zieke politieke leiders met een kleine LUL niet hun PIKoorlogjes uitvechten op zee met hun eigen oorlogs schepen persoonlijk he als schutters?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die leiders al eens gezien, ... onze Uberdweil Michel die mag aanblijven omdat ze niemand vinden die nog slechter is. Heel die EU is gewoon een klucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha ach al in 2040 zal het chinese Cyborg leger absoluut Superieur zijn ok, nu bouwen ze Bantam bots in Japan en china en dit is echte alien technology, met transformer hi tech erin. Japan is al technologisch superieur op robotica gebied dus een superieur Japans legertje bouwen van 1 miljoen Terminators kan binnen 12 maanden al gerealiseerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat zij het zelf uitvechten en dan het volgende gebaar maken? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde de vraag al eerder: "Wat is de eigenlijke reden van die oorlog?"
Zou het volgende er met te maken kunnen hebben? Citaat:
![]() p.s. Laat ik er nog wat verder op inspelen? ![]() Oorlog in Oekraïne. Wat betekent dit voor beleggers en de portefeuilles?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2022 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag ergens gelezen, nog zo'n drie kwart van alle landen ter wereld nemen geen sancties tegen Rusland.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het geen complottheorie kunnen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grootste deel van de wereld doet niets tegen Rusland, maar ook het Westen kan nog veel doen Ik kan mij ook niet goed voorstellen dat je in gevecht (oorlogssituatie) bent, dat je dan zin hebt om zomaar lukraak op de één of andere vrouw (lees: slachtoffer) te kruipen. Daar moet je oftewel echt goed ziek in het hoofd voor zijn of serieus onder de drugs zitten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2022 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een geheugensteuntje zou hier hulprijk zijn, welke landen zich hier niets van aantrekken.
Kwestie als er weer een aardbeveving, tsunamie, hongersnood, overstroming of wat dan ook gebeurt, men weet hoe tegen het daar op volgend onvermijdelijk gebedel moet aankijken.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat Poetin goed bezig is?